خطای گزارش کنسول جستجوی Google برای قطعات محصول

Google یک “خطای ثبت نام” را تأیید کرده است که بر گزارش قطعات محصول در گزارش عملکرد کنسول جستجوی Google تأثیر گذاشته است. این مشکل بین 15 مه 2024 تا 27 مه 2024 رخ داد و منجر به افزایش کلیک‌ها و نمایش‌ها برای نوع ظاهر جستجوی قطعه محصول در گزارش عملکرد جستجو و همپوشانی نمایش‌ها در گزارش نتیجه غنی از قطعه محصول شد.

این فقط یک مشکل گزارش است و هیچ تاثیری ندارد و رتبه بندی واقعی جستجوی گوگل را ندارد.

جزئیات بیشتر. یک هفته پیش، ما متوجه افزایش عجیبی در برداشت‌ها و کلیک‌ها برای قطعه‌های محصول شدیم. برخی فکر کردند که ممکن است مربوط به AI Overviews باشد، اما جان مولر از گوگل گفت که بعید به نظر می رسد که به آن مرتبط باشد. او نوشت:

افرادی که در اینجا هستند در حال بررسی جزئیات این موضوع هستند، و به نظر می رسد که این یک باگ در سمت ما در گزارش کنسول جستجو است (و FWIW به نظر می رسد که اصلاً به بررسی اجمالی هوش مصنوعی مرتبط نیست، اما من می توانم ببینم که چگونه می شود. وسوسه انگیز). هنگامی که بیشتر بدانیم (و در حالت ایده آل آن را برطرف کردیم)، احتمالاً یک حاشیه نویسی در کنسول جستجو و یک ورودی در صفحه ناهنجاری داده ها اضافه می کنیم.

جزئیات گوگل سپس گوگل یک به روز رسانی را در اینجا پست کرد و مشکل گزارش را تأیید کرد. گوگل نوشت:

یک خطای گزارش بر گزارش کنسول جستجو در مورد قطعات محصول از 15 مه 2024 تا 27 مه 2024 تأثیر گذاشت. در نتیجه، ممکن است در طول این دوره متوجه افزایش کلیک‌ها و نمایش‌ها برای نوع ظاهر جستجوی قطعه محصول در گزارش عملکرد و نمایش‌ها شوید. همپوشانی در گزارش نتیجه غنی قطعه محصول. این فقط یک مشکل گزارش است، نه یک تغییر واقعی در کلیک ها یا نمایش ها.

به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات وجود دارد که نشان دهنده جهش این گزارش است:

Spike گزارش قطعه محصول کنسول جستجوی گوگلSpike گزارش قطعه محصول کنسول جستجوی گوگل

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر متوجه این سنبله غیرعادی شدید، تنها نبودید. فقط توجه داشته باشید که این یک نقص گزارش در کنسول جستجوی گوگل بود تا بدانید چه اتفاقی افتاده است.

بهتر است برای اهداف مشتری و گزارش داخلی از آن داده ها، در محدوده تاریخ، چشم پوشی کنید.

Source link