خشکسالی بازی ویدئویی 2021: در صورت عدم انتشار بازی های بزرگ عرق نکنید

امسال احساس پراکنده تری داشت ، در بهترین حالت هر ماه یکبار دیگر پخش می شود. بسیاری از انتشارات مورد نظر به دلیل COVID-19 به تأخیر افتاد ، توسعه دهندگان مجبور شدند جریان کار خود را به شدت به محل کار خود تغییر دهند. در نتیجه این تغییرات ، نسخه های Triple-A امسال نسبتاً پراکنده بودند-و تعداد کمی از آنها همانطور که باید یک بازی جدید Zelda ، Uncharted یا GTA به دست می آورند از استقبال منتقدان برخوردار بودند. بیش از نیمی از بازی های دارای رتبه برتر برای سال 2021 ، همگی بازسازی یا بازنشر بازی های قدیمی هستند.

تصویر
عکس پروفایل Blake Cram Hacker Noon

@بلیکلونبلیک کرام

(او/او/او) بازیابی فارغ التحصیل انگلیسی. گیمر مشتاق ، خواننده ، و کلی نرد.

در سال 2021 تعداد بازیهای ویدئویی پرفروش کمتری نسبت به هر سال در حافظه اخیر منتشر شده است.

بازیهای بزرگ به طور سنتی با سرعت ثابت راه اندازی می شوند. به طور معمول حداقل یک تا دو در ماه. شاید یک بازی بزرگ نباشد ، اما چیزی مهم است. امسال احساس پراکنده تری داشت ، در بهترین حالت هر ماه یکبار منتشر می شود. نه اینکه بگویم بازی های بیرون آمده بد هستند ، در واقع ، من فکر می کنم بسیاری از بازی هایی که بیرون می آیند باورنکردنی هستند. این فقط رده بازی های حماسی نیست که ما به آن عادت کرده ایم.

در سال 2021 ، بسیاری از انتشارات مورد نظر به تأخیر افتاد. با کند شدن تولید (به طور قابل فهم) به دلیل COVID-19 ، توسعه دهندگان مجبور شدند جریان کار خود را به شدت تغییر دهند تا از …