خریداران تمایل به استفاده از جستجوی هوش مصنوعی برای کشف محصولات دارند

بر اساس نظرسنجی جدید Botify که منحصراً با Search Engine Land به اشتراک گذاشته شده است، موتورهای جستجویی که نتایج تولید شده توسط هوش مصنوعی را در خود جای می دهند، این پتانسیل را دارند که کشف محصولات و خدمات را برای افراد آسان تر کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. بازاریابان جستجو گرایش دارند به جستجو بسیار متفاوت از کاربران روزمره جستجوی Google نگاه کنند. بنابراین جالب است که ببینیم مصرف کنندگان در مورد جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی چه می دانند و چه فکر می کنند. داده ها یادآور خوبی هستند که رفتار کاربر همیشه به کندی تغییر می کند، بنابراین انتظار انتقال سریع از جستجوی کلاسیک به جستجوی هوش مصنوعی را نداشته باشید.

با اعداد چند یافته جالب از نظرسنجی Botify:

  • 44% از پاسخ دهندگان با جستجوی تولیدی آشنا بودند – 58% از Millennials و 58% از Gen Z بیشتر آشنا بودند. 74 درصد از بیبی بومرها با آن ناآشنا بودند.
  • 37 درصد از پاسخ‌دهندگان یک موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی را امتحان کردند و نتایج را رضایت‌بخش‌تر دیدند.
  • 34 درصد گفتند که روش جستجوی آنها در جستجوی هوش مصنوعی تغییر نکرده است. 28٪ گفتند که جستجوهای “جزئیات بیشتری” انجام می دهند. 9 درصد گفتند که درخواست های طولانی تری می نویسند.
  • 56 درصد از پاسخ دهندگان، وقتی از آنها خواسته شد که بین دو صفحه نتیجه برای یک پرس و جو یکی را انتخاب کنند، نتایج ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را به نتایج جستجوی سنتی ترجیح دادند.

خرید آنلاین. چهل و یک درصد از پاسخ دهندگان گفتند که دلیل اصلی استفاده از جستجوی هوش مصنوعی خرید آنلاین است. دیگر دلایل اصلی برای استفاده از آن برای همگام شدن با آخرین اخبار (19٪) و جستجوی اطلاعات مرتبط با سلامت (12٪) بود.

در چه مواردی می‌خواهید از موتورهای جستجویی استفاده کنید که نتایج تولید شده توسط هوش مصنوعی را در خود جای داده‌اند؟در چه مواردی می‌خواهید از موتورهای جستجویی استفاده کنید که نتایج تولید شده توسط هوش مصنوعی را در خود جای داده‌اند؟
  • در همین حال، اکثر پاسخ دهندگان (55٪) گفتند “بله”، آنها معتقدند موتورهای جستجویی که نتایج تولید شده توسط هوش مصنوعی را ترکیب می کنند، این پتانسیل را دارند که کشف محصولات و خدمات را برای مردم آسان تر کنند.
آیا معتقدید موتورهای جستجویی که نتایج تولید شده با هوش مصنوعی را در خود جای می دهند، این پتانسیل را دارند که کشف محصولات و خدمات آنلاین را برای مردم آسان تر کنند؟آیا معتقدید موتورهای جستجویی که نتایج تولید شده با هوش مصنوعی را در خود جای می دهند، این پتانسیل را دارند که کشف محصولات و خدمات آنلاین را برای مردم آسان تر کنند؟

پاسخ های سریع تر در حالی که 36 درصد از پاسخ دهندگان از جستجوی هوش مصنوعی استفاده نکرده اند، 25 درصد از مصرف کنندگان از جستجوی هوش مصنوعی استفاده نکرده اند – و عمدتاً برای آزمایش فناوری جدید.

  • در همین حال، 17٪ گفتند که دلیل اصلی آنها برای استفاده از جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی این است که نتایج به سبک چت بات به آنها کمک می کند تا پاسخ ها را سریعتر پیدا کنند.
اگر از موتورهای جستجویی استفاده کرده اید که نتایج تولید شده با هوش مصنوعی را در خود جای داده اند، دلیل اصلی شما برای انجام این کار چیست؟اگر از موتورهای جستجویی استفاده کرده اید که نتایج تولید شده با هوش مصنوعی را در خود جای داده اند، دلیل اصلی شما برای انجام این کار چیست؟

در مورد نظرسنجی داده ها توسط Dynata، یک شرکت مستقل تحقیقات بازار، به نمایندگی از Botify جمع آوری شده است. نظرسنجی از 1000 پاسخ‌دهنده آمریکایی، بالای 18 سال، در ماه فوریه انجام شد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودویندنی گودوین

دنی گودوین از سال 2022 سردبیر موتور جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند.

گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می‌نویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (از سال 2017 تا 2022)، مدیر مدیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر Search بوده است. ساعت موتور (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی بزرگ و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.

Source link