خدمات سئو بیش از حد گران است – پرداخت انگل های کیف پول را متوقف کنید

هر بار که می‌شنوم در مورد قیمت‌های گزاف صنعت سئو، نمی‌توانم چشم‌هایم را گرد کنم. کاملاً پوچ است! به طور جدی، 1000 دلار برای ممیزی SEO؟ بیا دیگه! آیا قرار است باور کنیم که ممیزی یک وب سایت نیاز به جادوگری عرفانی دارد؟ هر کسی با نیمی از مغز و کمی زمان می تواند یک وب سایت را در کمتر از یک ساعت حسابرسی کند. این واقعاً علم موشک نیست.

بیایید این را تجزیه کنیم. ممیزی سئو به چه معناست؟ بررسی لینک های شکسته، تجزیه و تحلیل سرعت سایت، بررسی متا تگ ها، ارزیابی استفاده از کلمات کلیدی و شاید چند جزئیات فنی دیگر.

ابزارهای رایگان زیادی وجود دارد که می توانند این کار را در یک لحظه برای شما انجام دهند. Google Analytics، Google Search Console، Ahrefs، و حتی Screaming Frog—اینها تنها چند نمونه از ابزارهایی هستند که این فرآیند را به طرز مضحکی ساده می کنند.

اما نه، صنعت سئو می خواهد شما را متقاعد کند که برای حرکت در این آب ها به “تخصص” آنها نیاز دارید. آن‌ها اصطلاحات فانتزی و گزارش‌های بسیار پیچیده ارائه می‌کنند تا به نظر برسد که دارند کاری فوق‌العاده پیچیده انجام می‌دهند. این یک مورد کلاسیک از ایجاد مشکل برای فروش راه حل است.

حقیقت این است که بیشتر کارهایی که آنها انجام می دهند را می توان از طریق چند ساعت تحقیق و کمی تجربه عملی آموخت.

و بیایید “گوروهای” سئو را فراموش نکنیم که یک دست و یک پا را برای خود شارژ می کنند …

Source link