خداحافظ، تلویزیون خطی: نتفلیکس برای پخش جریانی بازی های کریسمس NFL در سال 2024

رهبر جدید هالیوود و یکی از قدرتمندترین برندهای جهان به تازگی نیروهای خود را در معامله ای که ورزش های زنده را در تلویزیون متصل (CTV) ارتقا می دهد و میخ دیگری بر تابوت تلویزیون خطی می کوبد، به هم پیوستند. نتفلیکس اعلام کرد که دو بازی روز کریسمس NFL را در سال 2024 پخش خواهد کرد. این نشان دهنده آغاز یک توافق سه فصل است که طی آن سرویس پخش حداقل یک بازی روز کریسمس را در سال 2025 و 2026 پخش خواهد کرد.

این بازی ها همچنین از تلویزیون پخش در شهرهای تیم رقابت پخش خواهند شد و در دستگاه های تلفن همراه ایالات متحده با NFL+ در دسترس خواهند بود.

ظهور ورزش های زنده در CTV

صنعت ورزش زنده آخرین سنگر تماشای خطی تلویزیون است. اما جهان به سرعت در حال تغییر است. حدود نیمی از مخاطبان ایالات متحده دیگر برای تلویزیون کابلی یا سایر خدمات سنتی تلویزیون پولی پرداخت نمی کنندبه گزارش Insider Intelligence. حدود چهار نفر از هر 10 بیننده عمدتاً محتوای ورزشی را از طریق پلتفرم‌های CTV یا رسانه‌های اجتماعی با پشتیبانی تبلیغات مصرف می‌کنندبا توجه به گزارش آینده تلویزیونی Trade Desk.

سرویس‌های استریم در چند سال گذشته محتوای ورزشی زنده را جمع‌آوری کرده‌اند، از معاملات آمازون و طاووس گرفته تا پخش بازی‌های NFL تا نتفلیکس و دریافت حقوق WWE. و رقابت در حال داغ شدن است. سرمایه گذاری اخیراً اعلام شده بین ESPN، فاکس، و برادران وارنر دیسکاوری ممکن است…