نویسندگان:
(1) کلاوین آلمیدا، دانشگاه کاتولیک پاپی ریودوژانیرو (PUC-ریو)، ریودوژانیرو، برزیل؛
(2) مارکوس کالینوفسکی، دانشگاه کاتولیک پاپی ریودوژانیرو (PUC-Rio)، ریودوژانیرو، برزیل؛
(3) Anderson Uchoa، دانشگاه فدرال Ceara (UFC)، Itapaje، برزیل.
(4) برونو فیجو، دانشگاه کاتولیک پاپی ریودوژانیرو (PUC-Rio)، ریودوژانیرو، برزیل.
جدول پیوندها
چکیده و 1 مقدمه
2. پیشینه و کارهای مرتبط و 2.1. گیمیفیکیشن
2.2. عناصر طراحی بازی و 2.3. جلوه های گیمیفیکیشن
2.4. کارهای مرتبط روی اثرات منفی گیمیفیکیشن
3. نقشه برداری سیستماتیک و 3.1. سوالات تحقیق
3.2. استراتژی جستجو و 3.3. معیارهای ورود و خروج
3.4. بکارگیری استراتژی جستجو
3.5. استخراج داده ها
4. نتایج نقشه برداری سیستماتیک
5. گروه تمرکز: درک توسعهدهنده در مورد اثرات منفی عناصر طراحی بازی
5.1. زمینه و خصوصیات شرکت کننده
5.2. طراحی گروه متمرکز
5.3. درک توسعه دهندگان از اثرات منفی
5.4. در مورد سودمندی درک شده، سهولت استفاده و قصد پذیرش اثرات منفی نقشهبرداری شده
5.5. بازخورد شرکت کنندگان
6. محدودیت ها
7. سخنان پایانی
7.1. جهت گیری های تحقیقاتی آینده
قدردانی و مراجع
در این بخش پیشینه گیمیفیکیشن و…