

@سمراشسمراش
ابزار بازاریابی دیجیتال همه در یک مورد اعتماد 7.000.000 کاربر.
پروژه AMP (صفحه های شتاب دهنده موبایل) که از سال 2015 شروع به کار کرد بلافاصله هجوم پذیرندگان اولیه را پیدا نکرد. با این وجود بزودی رسانه های خبری و ناشران بزرگتر از این مزیت استفاده کردند تا از مزایای AMP استفاده کنند. سپس ، همه کسانی که ورودی زیادی از ترافیک تلفن همراه داشتند به این باشگاه پیوستند.
با وجود اینکه تلفن همراه برای اولین بار در حال حاضر کل وب را پوشش می دهد ، می توان انتظار داشت که سایت های بیشتری AMP را امتحان کنند که – به همان سادگی که به نظر می رسد – در واقع با چند چالش روبرو است که ممکن است مانع از نتایج پیش بینی شده شما شود.
این پست AMP چیست و همچنین مشکلات مهم AMP را که ممکن است با آن روبرو شوید را نشان می دهد و نحوه حل آنها را نشان می دهد.
AMP چیست؟
AMP ، که قبلاً با عنوان Accelerated Mobile Pages شناخته می شد ، نسخه “ساده” صفحه وب موجود شما است که قصد دارد تجربه موبایل سریع و دوستانه تری را به کاربران ارائه دهد. مقالات فوری فیس بوک یا Apple News را به عنوان یک مورد مشابه در نظر بگیرید.

به گفته خود Amp ، این “یک چارچوب منبع باز HTML است که راهی ساده برای ایجاد صفحات وب سریع ، بارگذاری روان و اولویت بندی تجربه کاربر بیش از هر چیز دیگر” فراهم می کند.
اساساً ، برای رفتن به AMP ، باید یک نسخه بهینه شده برای تلفن همراه از صفحه HTML5 موجود خود ایجاد کنید. فقط باید بیشتر باشد …