حل اتللو: آثار مرتبطی که باید از آنها آگاه باشید

نویسنده:

(1) Hiroki Takizawa, Preferred Networks, Inc., Chiyoda-ku, Tokyo, Japan ([email protected]).

چکیده و مقدمه

کارهای مرتبط

مواد و روش ها

نتایج

بحث و نتیجه گیری و قدردانی

اطلاعات تکمیلی و اعلامیه ها و مراجع

2.1 بازی های حل شده

طبق اطلاعات ما، آخرین بازی حل شده قبل از این مطالعه به عنوان یک چالش بزرگ، چکرز است [10]. با این حال، بسیاری از بازی‌های بی‌اهمیت، از جمله Connect Four، حل شده‌اند [8]، کیوبیک [8]، گو-موکو [8]، موریس نه مردانه [11]، و آواری [12]. دشواری حل این بازی ها تا حد زیادی به تعداد موقعیت ها یا موقعیت های بازی بستگی دارد. حل یک بازی نه تنها نتیجه آن را آشکار می کند، بلکه می تواند در ایجاد پازل بر اساس آن بازی نیز مفید باشد [9].

2.2 تکنیک حل

الگوریتم های مورد استفاده برای حل بازی ها به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته اند و بر اساس هدف و ماهیت بازی انتخاب می شوند. برای راه حل های ضعیف، جستجوی آلفا-بتا [13] اغلب استفاده می شود، در حالی که تجزیه و تحلیل رتروگراد [14] اغلب برای راه حل های قوی استفاده می شود. علاوه بر این، الگوریتم هایی مانند جستجوی depth-first prove-number (df-pn) [15, 16]، که بر اساس جستجوی عدد اثبات (pn) است [17]، برای حل پازل هایی با توالی حل بسیار طولانی توسعه یافته اند. در مطالعه خود، از جستجوی آلفا-بتا استفاده کردیم…

Source link