حریم خصوصی و هدف گذاری در لینکدین: بینش در مورد مدیر کمپین

نویسندگان:

(1) آنجل مرینو، گروه مهندسی تلماتیک دانشگاه کارلوس سوم مادرید {[email protected]};

(2) خوزه گونزالس-کاباناس، مؤسسه کلان داده UC3M-Santander {[email protected]}

3[email protected]};

(4) روبن کوواس، دپارتمان مهندسی تله‌ماتیک دانشگاه کارلوس سوم مادرید و موسسه داده‌های بزرگ UC3M-Santander {[email protected]}.

چکیده و مقدمه

پس زمینه پلتفرم تبلیغاتی لینکدین

مجموعه داده

روش شناسی

منحصر به فرد بودن کاربر در لینکدین

اثبات مفهوم نانوهدف گیری

بحث

کار مرتبط

ملاحظات اخلاقی و حقوقی

نتیجه گیری، تقدیرنامه و مراجع

ضمیمه

2 پس زمینه پلتفرم تبلیغاتی لینکدین

یکی از منابع اصلی درآمد لینکدین تبلیغات آنلاین است [9]. تبلیغ کنندگان از مدیریت کمپین لینکدین استفاده می کنند [10] تا با انتخاب ویژگی‌هایی مانند موقعیت مکانی، جنسیت، سن، مهارت‌های حرفه‌ای و غیره، مخاطبان هدف خود را مشخص کنند. هنگامی که مخاطب هدف مشخص شد، لینکدین تبلیغات را به کاربرانی که نمایه‌شان با ویژگی‌های انتخاب شده مطابقت دارد، ارائه می‌کند. برای مثال، یک تبلیغ‌کننده می‌تواند کاربران آلمانی بین ۱۸ تا ۲۵ سال را که در پایتون و R مهارت دارند، هدف قرار دهد.

لینکدین…

Source link