Google Ads تا پایان سه ماهه سوم 2022، کمپینهای خرید هوشمند و محلی را با کمپینهای حداکثر عملکرد جایگزین میکند.
کمپین های Performance Max برای اولین بار در نوامبر 2021 به عنوان راهی برای کاربران گوگل ادز برای استفاده بیشتر از…
پس از راه اندازی موفقیت آمیز، Performance Max به زودی به تنها نوع کمپین برای مشاغلی تبدیل خواهد شد که کمپین های خرید هوشمند و محلی را اجرا می کنند.
بیایید نگاهی به به روز رسانی های ضروری که باید از آنها آگاه باشید بیاندازیم.
ارتقاء کمپین از آوریل 2022 آغاز می شود
انتقال به کمپین های Performance Max یک رویکرد مرحله ای خواهد بود.
از ماه آوریل، تبلیغکنندگان میتوانند کمپینهای خرید هوشمند خود را ارتقا دهند.
گوگل راه حل خود را برای ارتقا با یک ابزار ساده با یک کلیک برای تبلیغ کنندگان اعلام کرده است. این ابزار به شما این امکان را می دهد که کمپین های خاصی را برای ارتقاء یا ارتقاء یکباره انتخاب کنید.
کمپینهای محلی از ماه ژوئن واجد شرایط ارتقا به حداکثر عملکرد خواهند بود.
اگر تا ژوئیه اقداماتی در مورد کمپینهای خرید هوشمند یا محلی انجام نشود، آن کمپینهای قدیمی بهطور خودکار ارتقا خواهند یافت. ارتقای خودکار باید تا سپتامبر 2022 تکمیل شود.
چه چیزی با ارتقاء کمپین تغییر خواهد کرد؟
کمپینهای Performance Max از کمپینهای خرید هوشمند و محلی موجود ساخته میشوند. این تضمین می کند که بسیاری از تنظیمات موجود ثابت می مانند. برای بسیاری از تبلیغکنندگان، این یک نفس راحت است.
با کمپین های Performance Max چند ارتقای جدید ارائه می شود:
- موجودی آگهی جدید موجود است
- بینش جدید اتوماسیون
موجودی آگهی در سراسر شبکههای YouTube، Search و Discovery برای Google اضافه میشود.
نکاتی برای ارتقا به حداکثر عملکرد
تبلیغکنندگانی که مایلند کنترل بیشتری بر ارتقای عملکرد حداکثر داشته باشند، گزینههای کمی خارج از ارتقای یک کلیک یا خودکار دارند.
به جای استفاده از ابزار تک کلیکی گوگل، اکنون می توانید به سادگی کمپین های Performance Max جدید ایجاد کنید. کمپینهای Performance Max به موجودیهایی که کمپینهای خرید هوشمند و محلی از قبل دارند دسترسی خواهند داشت. اگر تا به حال کمپین های Performance Max را امتحان نکرده اید، اکنون زمان آن رسیده است که آنها را آزمایش کنید.
هنگام آزمایش کمپینهای Performance Max، سعی کنید هدفگذاری موجود در کمپینهای دیگر را اجرا نکنید. کمپین های Performance Max نسبت به سایر انواع کمپین مانند خرید هوشمند اولویت دارند.
گوگل همچنین در ماه فوریه میزبان یک وبینار است تا به ابزار تک کلیکی بیشتر بپردازد. تیم Google همچنین از فناوری مورد استفاده در کمپینها برای رسیدن به نتایج سریعتر استفاده خواهد کرد. اگر مطمئن نیستید که Performance Max چگونه کار می کند، وبینار منبع خوبی خواهد بود.
بهترین شیوه عملکرد حداکثر
گوگل به تازگی بهترین راهنمای عملی خود را برای اجرای کمپین های Performance Max به روز کرده است.
مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ در زیر نکات اصلی هنگام ایجاد یک کمپین جدید آورده شده است.
- دارایی های خلاقانه اضافی را به گروه دارایی خود اضافه کنید.
- سیگنال های مخاطب را برای نشان دادن احتمال تبدیل درج کنید.
- بودجه مناسب و استراتژی پیشنهادی مربوطه را تنظیم کنید.
خلاقیت های اضافی مهم هستند تا به Google اجازه دهیم آنها را به صورت خودکار در قالب های تبلیغاتی مرتبط جمع آوری کند. این اتوماسیون به شما کمک می کند تا دسترسی بیشتری به موجودی آگهی های موجود داشته باشید. توجه به این نکته مهم است که با هر گروه دارایی، دارایی ها باید به یک موضوع مرتبط باشند.
گنجاندن سیگنال های مخاطب برای موفقیت کمپین در دنیای اتوماسیون بسیار مهم است. سیگنالهای مخاطب به بهینهسازی سریعتر کمپینها کمک میکنند و به یافتن مشتریان بیشتری برای شما کمک میکنند.
در نهایت، بودجه و استراتژی پیشنهادی شما باید مکمل یکدیگر باشند. اگر بودجه روزانه شما خیلی کم است و CPA هدف شما خیلی زیاد است، احتمال افزایش کمپین های شما کم است.
خلاصه
اتوماسیون بیشتر در میان ما است. تبلیغ کنندگان باید در صورت امکان به سمت اتوماسیون متمایل شوند، در حالی که هنوز سطحی از کنترل را حفظ می کنند. این سطوح کنترل همگی در پیامرسانی، مناقصه، بودجه، مخاطبان و موارد دیگر قرار دارند.
با آشنایی با نوع کمپین، خود را برای ارتقاء Performance Max آماده کنید. از منابع Google برای درک نحوه عملکرد آن هنگام انتقال استفاده کنید.
تصویر ویژه: PixieMe/Shutterstock