این شرکت امروز اعلام کرد که Google Search رتبهبندیهای فروشگاه را در کشورهای بیشتری منتشر میکند. رتبهبندیهای فروشگاه سالها برای جستجوگران آمریکایی در دسترس بوده و اکنون به استرالیا، کانادا، هند و بریتانیا گسترش یافته است.
رتبه بندی فروشگاه چیست؟ Google رتبهبندی فروشگاه را راهی برای کمک به جستجوگران برای یافتن مشاغلی که تجربیات مشتری با کیفیت بالایی ارائه میدهند، کمک میکند و به ایجاد اعتماد و امکان تصمیمگیری آگاهانهتر خرید کمک میکند، تعریف میکند. در نتیجه، رتبهبندی فروشگاهها میتواند به تاجران کمک کند تا عملکرد تبلیغات و فهرستهای رایگان را بهبود بخشند و مشتریان واجد شرایط بیشتری را به صفحات فرود خود سوق دهند.
رتبهبندیهای فروشگاه را میتوان در نتایج جستجوی خرید Google پیدا کرد و جستجوگران میتوانند روی رتبهبندی فروشگاه کلیک کنند تا به اطلاعات دقیق درباره یک کسبوکار، از جمله نظرات، حملونقل، خطمشیهای بازگشت و موارد دیگر دسترسی پیدا کنند.
فکر می کنم قبلاً به آنها رتبه بندی فروشنده می گفتند.
چه شکلی هستند. در اینجا یک اسکرین شات از این رتبه بندی فروشگاه ها آمده است:
در اینجا یک GIF از آن در عمل آمده است:
نحوه دریافت رتبه بندی فروشگاه Google نوشت: «اگر تاجری هستید که به این کشورها خدمات ارائه میدهد و رتبهبندی فروشگاه را از قبل فعال نکردهاید، میتوانید در یک برنامه رایگان بررسی مشتریان Google شرکت کنید یا نظرات خود را در وبسایتهای مختلف بررسی مستقل جمعآوری کنید. اگر قبلاً در هر یک از این موارد شرکت کردهاید، نتایج مرتبط شما از قبل واجد شرایط نمایش با رتبهبندی فروشگاه هستند.»
چرا ما اهمیت می دهیم. هر راه دیگری برای مشاهده بیشتر نتایج جستجو یا محصولات خود در جستجوی Google می تواند به افزایش ترافیک و فروش به وب سایت و کسب و کار شما کمک کند. رتبه بندی فروشگاه ممکن است به شما در انجام این کار کمک کند و درآمد بیشتری از سایت خود کسب کنید.
اگر هنوز این کار را نکرده اید، ممکن است ارزش کاوش را داشته باشد.