Google Search اسناد جستجوی خود را بهروزرسانی کرد تا حق استفاده از متا دادههای عنوان OG را برای پیوند عنوان شما در نتایج جستجوی Google محفوظ نگه دارد. این نهمین منبعی را اضافه می کند که گوگل ممکن است از آن برای پیوندهای عنوان شما استفاده کند.
فهرست منابع پیوند عنوان در اینجا فهرستی از منابعی است که Google ممکن است برای پیوند عنوان شما استفاده کند:
- محتوا در
عناصر - عنوان تصویری اصلی در صفحه نشان داده شده است
- عناصر سرفصل، مانند
elements
- Content in
og:title
meta
برچسب ها - محتوای دیگری که از طریق استفاده از درمانهای سبک بزرگ و برجسته است
- متن دیگر موجود در صفحه
- لنگر متن در صفحه
- متن درون پیوندهایی که به صفحه اشاره دارند
WebSite
داده های ساخت یافته
چه چیزی جدید است. گزینه جدید گلوله “Content in og:title meta tags” در وسط است.
og:title چیست. یک og:title عنوان شیء شما است همانطور که باید در نمودار باز ظاهر شود. اغلب پلتفرم های رسانه های اجتماعی از آن برای تصمیم گیری در مورد عنوان URL هایی که در پلتفرم خود به اشتراک می گذارید استفاده می کنند.
لینک عنوان در جستجوی گوگل چیست؟ پیوند عنوان در جستجوی گوگل عنوان قابل کلیکی است که در قطعه نتیجه جستجوی گوگل استفاده می شود. در اینجا تصویری از قطعه نتیجه جستجو آمده است که در آن لینک عنوان “چگونه تخم مرغ سرخ شده ترد درست کنیم” است:
چرا ما اهمیت می دهیم. این تنها یک منبع اضافی است که Google ممکن است برای تصمیم گیری از پیوند عنوان برای لیست نتایج جستجوی شما در جستجوی Google استفاده کند. گوگل به احتمال زیاد از عنصر عنوان شما در HTML شما استفاده می کند، اما اغلب ممکن است گوگل تصمیم بگیرد از منبع دیگری برای عنوان شما استفاده کند. بیشتر سایت ها تمایل دارند با عنصر HTML عنوان و OG:title مطابقت داشته باشند اما نه همه آنها.
جدید در زمین موتورهای جستجو