جستجوی Google اکنون از نشانه گذاری خط مشی بازگشت در سطح سازمان پشتیبانی می کند

یک سال پیش، گوگل پشتیبانی برای پشتیبانی از داده های ساختار یافته سیاست بازگشت را برای فهرست تجاری اضافه کرد و اکنون گوگل این پشتیبانی را به سطح سازمان گسترش می دهد. گوگل نوشت: «امروز ما در حال اضافه کردن پشتیبانی برای سیاست‌های بازگشت کالا در سطح سازمان نیز هستیم، به این معنی که شما می‌توانید به‌جای اینکه مجبور باشید برای هر محصول جداگانه‌ای که می‌فروشید، یک خط‌مشی کلی برای بازگشت تعریف کنید.»

دیگر لازم نیست برای هر محصول جداگانه ای که می فروشید، یک خط مشی بازگشت جداگانه مشخص کنید. اکنون می توانید یک سیاست بازگشت داشته باشید که در کل سازمان شما اعمال می شود.

جزئیات بیشتر. Google توضیح داد که با افزودن یک خط‌مشی بازگشت در سطح سازمان، می‌تواند به کاهش اندازه نشانه‌گذاری داده‌های ساختاریافته محصول شما کمک کند و مدیریت نشانه‌گذاری خط‌مشی بازگشت شما را در یک مکان آسان‌تر کند. به‌علاوه، به شما کمک می‌کند خط‌مشی بازگشت خود را در بخش‌هایی از بسیاری از موارد جستجو نشان دهید.

گوگل گفت: «اگر حساب Merchant Center ندارید و می‌خواهید توانایی ارائه خط‌مشی بازگشت برای کسب‌وکارتان را داشته باشید، «به‌ویژه مهم» است که یک خط‌مشی بازگشت به داده‌های ساختاری سازمان خود اضافه کنید. Google اضافه کرد: «مرکز بازرگان قبلاً به شما امکان می‌دهد یک خط‌مشی بازگشت برای کسب‌وکارتان ارائه کنید، بنابراین اگر یک حساب Merchant Center دارید، توصیه می‌کنیم به جای آن خط‌مشی بازگشت خود را در آنجا تعریف کنید».

گوگل گفت اگر سایت شما یک تجارت آنلاین یا محلی است، توصیه می شود از یکی از زیرمجموعه های OnlineStore یا LocalBusiness استفاده کنید.

به نظر می رسد. در اینجا یک نمونه از Google در مورد نحوه ظاهر سیاست بازگشت در نتایج جستجوی Google آورده شده است:

اطلاعات سازمان بازرگاناناطلاعات سازمان بازرگانان

تست کردن این گوگل گفت می‌توانید با ارسال URL یک صفحه یا یک قطعه کد، خط‌مشی‌های بازگشت تعریف شده در داده‌های ساختاری سازمان خود را با استفاده از تست نتایج غنی آزمایش کنید. استفاده از ابزار تست نتایج غنی به شما این امکان را می دهد که تأیید کنید نشانه گذاری شما معتبر است یا خیر.

در اینجا ابزار به نظر می رسد:

خط مشی بازگشت تست نتایج غنیسیاست بازگشت تست نتایج غنی

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر می‌خواهید راه ساده‌تری برای پیاده‌سازی این نشانه‌گذاری سیاست بازگشت در تمام محصولات خود در سایت خود داشته باشید، اکنون می‌توانید این کار را در سطح سازمان انجام دهید.

این ممکن است در وقت و تلاش شما صرفه جویی کند، در حالی که داده های بیشتری را برای Google در نتایج جستجو در مورد لیست های جستجوی شما نشان می دهد.

Source link