جستجوهای معروف ویروس کرونا – یک سال پس از همه گیری

در سال 2020 ، جستجوهای جستجو با کلمه “چرا” بیش از هر زمان دیگری جستجو شد.

وظیفه ما به عنوان بازاریاب این است که بفهمیم مخاطب ما به دنبال چه چیزی است ، هدف آن جستجو و اینکه چگونه می توانیم پاسخ آن را ارائه دهیم.

در اینجا یک عکس از محبوب ترین اصطلاحات جستجو مربوط به ویروس کرونا در ایالات متحده بین ژانویه 2020 و ژوئن 2020 آورده شده است:

س quالات ویروس کرونا

با گذشت یک سال از همه گیری ، مردم اکنون به دنبال چه هستند؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای اطلاع از این موضوع به Google Trends مراجعه کردیم.

جستجوهای COVID-19: از انتظار تا غافلگیر کننده

5. کرونا ویروس سویه ها

پرسشهای فشار COVID

خوب ، این مورد انتظار می رفت ، به ویژه با تأثیر سویه های جدید بر جهان و س theالات مطرح شده در مورد موثر بودن واکسن ها در برابر این انواع جدید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

4. واکسن ها

جستجوهای واکسن

اصطلاح دیگری که انتظار می رفت روند رو به شروع باشد.

علاقه به اصطلاحات مرتبط با واکسن ممکن است در تمام دنیا در بالاترین حد خود باشد ، اما این بدان معنا نیست که سوالات مشابهی مطرح شده باشد.

جستجو برای “واکسنهای نزدیک من” از ابتدای سال پنج برابر بیشتر بوده است. با این حال ، اکنون س questionsالاتی پرسیده می شود که به احتمال زیاد در ابتدای سال نمی دانستید پاسخ آنها چیست:

س quالات واکسن

3. تب

س quالات علائم COVID

حالا این یکی جالب است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همه ما تاکنون علائم COVID-19 را به صورت قلبی می دانیم ، اما وقتی نگاهی می اندازید که در چهار ماه گذشته چه علائمی جستجو شده است ، متوجه می شوید که یک علامت بسیار شیوع بیشتری نسبت به علائم دیگر دارد.

مطالب پیشنهادی  متا فرمت ها و ابزارهای تبلیغاتی را برای مشاغل کوچک گسترش می دهد

تب و گلودرد شایع ترین علائمی است که طی چهار ماه گذشته جستجو شده است ، که من انتظار داشتم در ماه های سردتر که آنفولانزا و سرماخوردگی شیوع دارد.

سeverالات تب / گلودرد

با این وجود جالب است که ، وقتی در دو بازه زمانی طولانی تر به دو اصطلاح نگاه می کنید ، مشخص می شود که به دلیل نگرانی های COVID-19 ، علاقه زیاد می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

2. ضد عفونی کننده

س quالات ضدعفونی کننده

شاید جالب ترین جنبه این روند این باشد که از ماه مارس بسیار افت کرده است.

نیاز به ضدعفونی کننده باید همان چیزی باشد که در ابتدای شیوع همه گیر وجود داشت ، اما به نظر می رسد که هنگام جستجو ، دارای صفحات مسطح است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

1. COVID و Hiccups

COVID و نمایش داده شد

این یکی را تا آخر ذخیره کردیم زیرا واقعاً عجیب است. در حالی که این نمودار روند اصطلاح “COVID و” را نشان می دهد ، جستجوهای “COVID و سکسکه” نمره 100 را با اصطلاحات مرتبط حفظ می کند:

  • آیا سکسکه نشانه COVID است؟ – امتیاز 44
  • علائم Hiccups COVID – امتیاز 44
  • آیا سکسکه نشانه COVID است؟ – نمره 17

این که آیا شما از اصطلاحات مرتبط با COVID-19 به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنید ، می خواهید پیش بینی کنید که در آینده نزدیک چه مباحثی مورد توجه شما قرار می گیرد یا اینکه می خواهید به راحتی از همه گیرها درس های قابل انتقال بیاموزید ، لازم به یادآوری است که جذاب ترین موضوعات اغلب کسانی هستند که نمی توانیم پیش بینی کنیم.

استناد

https://trends.google.com/trends/yis/2020/US/

https://trends.google.com/trends/story/US_cu_4Rjdh3ABAABMHM_en

https://blog.google/technology/health/vaccines-how-were-helping

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور