جذاب کردن محتوای بصری برای هر مرحله از سفر مشتری شما

عکس پروفایل نویسنده

@دیشا_از بین بردن

مشتاق نویسنده محتوا

ما به عنوان بازاریاب آرزو می کنیم که هدف مشتری از قبل مرتب شود. با این حال ، کاملاً مشخص کردن قصد مشتری چالش برانگیز است – با توجه به تعداد حواس پرتی های مصرف کنندگان در مسیر خرید.

علاوه بر این ، تغییر پویایی بازار ، وفاداری مشتری و انتظارات باعث شده تا بازاریابان نتوانند نقشه هایی را انتخاب کنند که مشتریان در هنگام تعامل با نام تجاری طی می کنند.

درک جدول زمانی سفر مشتری برای توسعه تعامل مشتری و نام تجاری

هیچ دو مارکی نقشه سفر مشتری یکسانی ندارند. اقداماتی که مشتریان برای تعامل با مارک های تجاری انجام می دهند به طور محسوسی متفاوت است. با افزایش تعداد نقاط تماس با مشتریان ، طراحی بازاری موثر و کارآمد برای ارتباط آنها با نام تجاری برای بازاریابان پیچیده می شود.

سفر مشتری در سطح سطح 3 مرحله مهم دارد:

  • آگاهی (کشف)
  • ملاحظه (تحقیق)
  • تصمیم (خرید)

برای توضیح با یک مثال – خود را مشتری تصور کنید و اجازه دهید فرآیند خرید را غربال کنیم. بیایید بگوییم شما به دنبال ارتقا an لپ تاپ خود هستید که کار از راه دور به حالت عادی جدید تبدیل می شود. شما با شروع می کنید

در خواست دوستان و خانواده برای پیشنهاداتشان در مورد مارک ، مشخصات و غیره. در مرحله بعدی ، به Google مراجعه می کنید تا …