جان مولر در مورد قرار دادن کلمات کلیدی در یک صفحه

جان مولر از گوگل به س questionالی در مورد محل قرار دادن کلمات کلیدی پاسخ داد تا Google بفهمد صفحه مربوط به چیست. متن این سوال مربوط به شخصی بود که نگران نحوه برقراری ارتباط با Google به معنای مقاله 20000 کلمه ای بود.

آیا قرار دادن تمرکز کلید واژه در انتهای مقاله کافی خواهد بود؟

شخصی که این سال را مطرح می کند یک س longال طولانی را مطرح کرده است که مربوط به نمای Googlebot و قرار دادن “کلمات کلیدی تمرکز” است.

قلب س askedالی که در ابتدا مطرح شد مربوط به قرار دادن کلمات کلیدی در صفحه وب بود و این همان چیزی است که جان مولر به آن پاسخ داد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این سال است:

“من یک صفحه دارم که در آن مطالب زیادی وجود دارد ، 20،00 کلمه بگویید … و کلمه کلیدی تمرکز من در پایین صفحه است.

چه تاثیری بر رتبه بندی خواهد داشت؟ “

مقالات طولانی و رتبه بندی

ممکن است رتبه بندی مقالات طولانی خصوصاً برای عبارات کلیدی کلیدی رقابتی باشد.

یک مقاله طولانی ممکن است چندین موضوع فرعی را معرفی کند ، در حالی که بخشهای مختلف سایت از موضوع اصلی بسیار متفاوت است و می تواند به عنوان یک مقاله جداگانه به تنهایی باقی بماند.

شخصی که س theال می کند دلیل خوبی برای س askingال در مورد کلمات کلیدی در یک صفحه وب طولانی دارد.

تلاش برای رتبه بندی در یک عبارت کلیدی با استفاده از یک صفحه وب فوق العاده طولانی کار ساده ای نیست.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

قرار دادن کلمه کلیدی Focus تا Google صفحه را بفهمد

پاسخ جان مولر این بود که چندین بخش مهم از یک صفحه وب را که در آن کلمات کلیدی ممکن است ارتباط بهتری در مورد صفحه وب داشته باشد ، ذکر کند.

مولر صریحاً توصیه نکرده است که از تک تک عناصر HTML برای چکش زدن عبارت کلمه کلیدی استفاده کند.

به نظر می رسد او فقط لیست تمام مکانهایی که ممکن است برای برقراری ارتباط با یک صفحه وب مفید باشد را ذکر کرده است.

تصمیم خود را بگیرید

اینگونه پاسخ جان مولر به س questionال رسید:

“بنابراین … من توصیه می کنم اگر چیزی وجود دارد که می خواهید به ما بگویید صفحه شما مربوط به آن است ، آن را تا حد ممکن قابل مشاهده کند.

بنابراین این را فقط به عنوان ذکر یک کلمه در پایین مقاله خود قرار ندهید بلکه:

  • از آن در عناوین خود استفاده کنید
  • از آن در عناوین خود استفاده کنید
  • از آن در زیرعنوان های خود استفاده کنید
  • از آن در زیرنویس از تصاویر استفاده کنید

همه این موارد برای این است که هرچه بیشتر برای کاربران و Google هنگام مراجعه به صفحه شما روشن شود که این صفحه درباره این موضوع است.

بنابراین این نوعی از جهتی است که من به آنجا خواهم رفت. من نگران نیستم که آیا گوگل می تواند به کلمه 20،000 برسد یا نه.

چون اگر شما در مورد کلمه 20،000 صحبت می کنید و می گویید این مهمترین کلمه کلیدی برای صفحه من است ، در حال حاضر کارها را اشتباه انجام داده اید. “

چگونه Google می تواند بفهمد یک صفحه چیست

مولر پاسخ خود را با استفاده از مثالی که بازدیدکننده سایت می تواند بفهمد یک صفحه چیست به عنوان راهی برای درک روشن بودن یا نبودن یک صفحه وب به پایان رساند.

پاسخ مولر:

“شما واقعاً باید اطمینان حاصل کنید که (نوع اطلاعات) اطلاعاتی که این صفحه درباره ما دارد ، تا حد ممکن واضح باشد ، بنابراین وقتی کاربران به آنجا می روند مانند بله باشند ، من آن را به صفحه مناسب برسانم ، آنچه را که این صفحه به من می گوید بخوانید. “

مانند یک بازدید کننده سایت فکر کنید

توصیه مولر در مورد استفاده از عناصر مختلف صفحه وب برای برقراری ارتباط با یک صفحه توصیه خوبی است. با این حال ، اگر کلمات کلیدی تمرکز شما با پاراگراف ها و تصاویری که توصیف می کنند مطابقت نداشته باشد ، این ممکن است نشانه این باشد که بالاخره صفحه وب مربوط به کلمه کلیدی تمرکز نیست.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ثانیاً ، ایده پردازی س SEOالات SEO از نظر چگونگی واکنش بازدید کننده سایت به یک صفحه ، روش مفیدی برای کاوش پاسخ است.

در صورت تردید ، نپرسید که Google ممکن است یک صفحه را درک یا نسبت به آن واکنش نشان دهد ، بلکه سعی کنید آن را به عنوان یک کاربر مشاهده کنید زیرا بارها اینگونه درک می شود که Google نیز از این صفحه برخوردار است.

اگر کاربری بتواند پاسخی را در صفحه پیدا کند ، Google باید بتواند درک کند که این صفحه نیز حاوی پاسخ است.

استناد

مولر می گوید که کلمات کلیدی را در یک صفحه قرار دهید

جان مولر از گوگل را در حدود 5:15 دقیقه به سوال پاسخ دهید:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

https://www.youtube.com/watch؟v=fGP1bl_HLu0