تکینگی فنی: آیا اتفاق می افتد؟

عکس پروفایل Madhav Kunal Hacker Noon

تمدن بشری به سرعت به دوران Post Human یا Transhuman Era نزدیک می شود ، جایی که ماشین ها قدرتمندتر از ما می شوند. من می توانم بگویم که 2020 فقط طعم و مزه قدرت طاقت فرسای فن آوری های دیجیتال مانند شبکه های اجتماعی ، تلفن های هوشمند ، اتصال همه جا و … بود. شما احساسات ممکن را احساس می کنید تا بدانید که ما در آینده زندگی می کنیم.

https://www.youtube.com/watch؟v=EyFYFjESkWU

اما افراد بیشتری باید وارد عمل شوند و تصدیق کنند که تمدن بشری در حال حاضر در یک منحنی نمایی چشمگیر قرار دارد و فناوری های نمایی ، آینده نگرانه و علمی تخیلی مانند هوش مصنوعی ، بلاکچین ، ارزهای رمزپایه ، محاسبات کوانتومی ، چاپ سه بعدی ، تراشه های نورومورفیک ، رابط های عصبی ، محاسبات فضایی ، واقعیت مجازی ، واقعیت افزوده ، وسایل نقلیه الکتریکی ، وسایل نقلیه خودمختار ، وسایل نقلیه VTOL ، انرژی پاک ، شهرهای هوشمند ، خانه های هوشمند در حال بلوغ سریع هستند.

ماسایوشی سون ، بنیانگذار و مدیرعامل SoftBank معتقد است که ما در حال نزدیک شدن به تکینگی تکنولوژی هستیم زیرا این فناوری های دیجیتال با سرعت غیرقابل تحمل شروع به تسریع می کنند و در نتیجه با تغییرات فزاینده ای به تحولات عظیم بشریت تبدیل می شوند. من می گویم که ما …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور