توییتر پایین می آید در حالی که گوگل در گزارش تجربه مشتری سالانه پیشتاز است

موفقیت تبلیغات پولی یا ارگانیک در بسترهای اجتماعی و موتورهای جستجو بر استفاده مخاطبان هدف شما و مهمتر از آن ، لذت بردن از بسترها است.

هرچه تجربه کاربر کمتر باشد ، امکان پیمایش یا جستجو برای زمان کمتری وجود دارد و در نتیجه احتمال کلیک بر روی تبلیغات ، پست های ارگانیک یا پیوندها کاهش می یابد.

ACSI (شاخص رضایت مشتری آمریکا) گزارش سالانه خود را منتشر کرد ، و در حالی که انتظار می رود رتبه بندی هایی وجود داشته باشد ، برخی دیگر ممکن است کمی شگفت آور باشند.

گزارش ACSI 2020-2021

مطالعه تجارت الکترونیکی معیارهای رضایت مشتری را در بر می گیرد که شامل سه دسته می شود:

  • موتورهای جستجو و اطلاعات
  • رسانه های اجتماعی
  • اخبار و نظرات

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

داده ها شامل مصاحبه های 5544 مشتری است که به طور تصادفی انتخاب شده اند و در مورد تجربیات اخیر خود با مارک های این گروه ها بازخورد داده اند.

سپس نتایج با مطالعه سال قبل مقایسه می شود تا مشخص شود آیا رضایت مشتری در حال افزایش ، کاهش یا تغییر نکرده است.

نتایج تجربه مشتری از رسانه های اجتماعی اینترنتی

معیارهای تجربه مشتری برای رسانه های اجتماعی اینترنتی بخشی از این مطالعه عبارت بودند از:

  • کیفیت برنامه موبایل
  • قابلیت اطمینان برنامه تلفن همراه
  • سهولت استفاده از سایت در دستگاه های مختلف.
  • عملکرد سایت.
  • سهولت ناوبری
  • سرعت و قابلیت اطمینان کلیپ های ویدئویی
  • انواع خدمات و اطلاعات.
  • تازه بودن محتوا.
  • سهولت بارگذاری و ویرایش عکس ها و فیلم ها.
  • ارتباط محتوا.
  • میزان تبلیغات در سایت.
  • حریم خصوصی.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بالاترین رتبه مارک تجاری Pinterest است که با 1 درصد افزایش احساسات ، اکنون با نمره 78 از 100. YouTube با نمره 76 از 100 در رتبه دوم قرار گرفت.

احساسات برای ویکی پدیا ، اسنپ چت ، فیس بوک و اینستاگرام با نمرات 73 ، 70 ، 62 و 69 به ترتیب 3 درصد کاهش یافت.

بیشترین افت تجربه مشتری مربوط به توییتر بود که 10 درصد سقوط کرد و با امتیاز 61 از 100 رتبه آخر را کسب کرد.

توییتر اخیراً در حال آزمایش این پلتفرم برای بهبود تجربه کاربران و خریداران است.

نتایج تجربه مشتری موتورهای جستجوی اینترنتی و اطلاعات

معیارهای موتورهای جستجوی اینترنتی و بخش اطلاعات مطالعه ASCI عبارت بودند از:

  • کیفیت برنامه موبایل
  • قابلیت اطمینان برنامه تلفن همراه
  • سهولت ناوبری
  • عملکرد سایت.
  • سهولت استفاده از سایت در دستگاه های مختلف.
  • تازه بودن محتوا.
  • انواع خدمات و اطلاعات.
  • سرعت و قابلیت اطمینان کلیپ های ویدئویی
  • میزان تبلیغات در سایت.

انتظار می رود گوگل با امتیاز 76 از 100 برتری خود را حفظ کند. با این حال ، تجربه مشتری نه افزایش یافت و نه کاهش یافت.

مارک های دیگر مانند Yahoo !، Ask.com، MSN، answer.com همگی 1٪ رشد کردند. اگر این روند ادامه پیدا کند ، ممکن است گوگل در حال رقابت با خط پایین باشد.

تنها نام تجاری با امتیاز پایین تر نسبت به سال قبل AOL بود که با افت 3 درصدی به 69 از 100 رسید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نتایج تجربه مشتری از اخبار و نظرات اینترنتی

بخش پایانی مطالعه شامل معیارهای زیر بود:

  • کیفیت برنامه.
  • قابلیت اطمینان برنامه تلفن همراه
  • تازه بودن محتوا.
  • عملکرد سایت.
  • سهولت ناوبری
  • سهولت استفاده از سایت در دستگاه های مختلف.
  • انواع خدمات و اطلاعات.
  • سرعت و قابلیت اطمینان کلیپ های ویدئویی
  • میزان تبلیغات در سایت.

بالاترین امتیاز مربوط به گروه “همه دیگران” بود.

FOXNews.com حتی با نمره 4 lower پایین تر از سال قبل ، موقعیت برتر انفرادی خود را حفظ کرد و با USATODAY.com برابر شد ، که با نمره 72 به میزان 1 افزایش یافت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تجربه مشتری در HuffPost 3 increased افزایش یافت ، که بیشترین افزایش در رده خود است. با این حال ، این افزایش برای بالا بردن نام تجاری از رتبه پنجم از هشت کافی نبود.

ABCNews.com با امتیاز 69 از 100 به آخرین مکان سقوط کرد.

گزارش کامل را از اینجا دریافت کنید: مطالعه تجارت الکترونیکی ACSI 2020-2021
منبع: بیانیه مطبوعاتی ACSI