میزبانان جس بود ، گرگ فین و کریستین “شپ” زیرنهلد در اینجا هستند تا اخبار بازاریابی دیجیتال را که ممکن است در این هفته از دست داده باشید ارائه دهند.
اگر قادر به گوش دادن در Spotify نیستید ، حتماً نسخه ویدیویی نمایش را از کانال YouTube Search Engine Journal بگیرید.
https://www.youtube.com/watch؟v=n6TG2NDMI1M
راه اندازی ناوگان برای کاربران توییتر
توییتر سرانجام ویژگی “ناوگان” خود را راه اندازی کرد.
مشابه ویژگی محبوب Story دیگر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، این به روزرسانی ها پس از 24 ساعت منقضی می شوند.
بعد از راه اندازی اولیه ، این ویژگی آنقدر در حال آزمایش بود که توییتر مجبور شد سرعت را برای دستیابی به رفع مشکلات کاهش دهد.
توییتر تبلیغات چرخ فلک را معرفی می کند
توییتر قالب تبلیغات رسانه های اجتماعی آشنا را برای تبلیغات جهانی ، تبلیغات چرخ فلک راه اندازی کرد.
بازاریاب ها می توانند حداکثر 6 تصویر یا فیلم اضافه کنند و کاربران می توانند برای دیدن خلاقیت و پیام رسانی بیشتر ، پیمایش کنند.
YouTube ممکن است تبلیغاتی را در مورد محتوای غیر درآمدزا اجرا کند
شرایط خدمات به روز شده YouTube اکنون به پلتفرم پخش جریانی اجازه می دهد تبلیغات را در فیلم هایی که بخشی از برنامه YouTube Partner نیستند ، وارد کند.
اگر سازنده هستید ، این تغییر به این معنی است که YouTube اکنون حتی اگر بخواهید انصراف دهید ، می تواند تبلیغاتی را در محتوای شما قرار دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
سازندگان از تبلیغات در ویدیوهای خود سود نخواهند برد مگر اینکه واجد شرایط YouTube Partner Program باشند و انتخاب را انتخاب کنند.
در بخش بخش هفته ، جو مارتینز برخی از توصیه های حکیمانه ای را که از نماینده Google Ads دریافت کرده است ، به اشتراک گذاشت.
ایمیل من تازه از نماینده Google دریافت کردم که قبلاً هرگز با او صحبت نکرده ام. بسیار مفید و مطابق با اهداف مشتری من. pic.twitter.com/471xyDVq6p
– جو مارتینز (MilwaukeePPC) 16 نوامبر 2020
سپس ، ICYMI ، جیمز وبستر دارای یک راهنمای ساده برای فعال کردن لیست محصولات رایگان در Microsoft Advertising درست به موقع برای فصل تعطیلات!
مطمئن نیستم که هنوز این مورد ذکر شده است اما در اینجا یک راهنمای سریع سریع در مورد چگونگی فعال کردن لیست رایگان محصولات برای تبلیغات Micorosft آورده شده است …
ابزارها
مرکز بازرگان
تنظیمات
لیست محصولاتمطمئن شوید که تنظیمات روی “بله” تنظیم شده است و دیگر دور نیستید!#ppcchat pic.twitter.com/we31jH1Xep
– جیمز وبستر (PPC_Webster) 17 نوامبر 2020
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ما در طول دور رعد و برق خود به سوزش های بازاریابی دیجیتال شما پاسخ خواهیم داد:
- چه کسی باید بررسی کند تا مطمئن شود از توصیه های اعمال شده خودکار انصراف داده است؟
- درباره ابزار حذف محتوای منسوخ Google چه چیزی باید بدانید؟
- چه زمانی Google Ads خط مشی تبلیغات برنامه خود را به روز می کند؟
- از کجا می توانید ببینید که چند مورد جستجو در گزارش عبارات جستجوی Google Ads شما حذف شده است؟
- چرا سئو اینستاگرام در آستانه تبدیل شدن به یک موضوع داغ است.
- چگونه مشاغل کوچک می توانند از مشاوران کسب و کار کوچک Google کمک بگیرند؟
با تشکر از Upfluence برای حمایت از آنها.
با پلتفرم همه در یک Upfluence ، بازاریابان می توانند کمپین های بازاریابی اینفلوئنسر خود را ساده کرده و برنامه تأثیرگذار خود را در کمترین زمان مقیاس بندی کنند.
اعتبار ویژه تصویر: سرو شمالی