توییتر ماژول فروشگاه جدید را آزمایش می کند

هفته گذشته (22 ژوئیه) گزارش دادیم که توییتر رای منفی را در توییت ها آزمایش می کند. چند روز بعد ، در 28 ژوئیه ، توییتر اعلام کرد که آزمایش جدیدی در حال انجام است.

جالب است که اولین اعلامیه در فید توییتر منتشر شد ، در حالی که این بار در وبلاگ خبری آنها ارسال شد.

توییتر خرید خود را دوباره راه اندازی کرد

توییتر آزمایش خرید با پلتفرم خود را در سال 2015 آغاز کرد. با این حال ، پلتفرم اجتماعی یک گام به عقب برداشت و به “تمرکز بر زمینه های دیگر” پرداخت.

در سوم مارس ، حساب روابط سرمایه گذاران توییتر موضوعی را منتشر کرد که در آن آنها برنامه های خود را برای بازگرداندن خرید در این پلت فرم فاش کردند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در تاپیک ، آنها اذعان کردند که برای میلیون ها کسب و کار که از توییتر استفاده می کنند “کار بزرگی” انجام نمی دهند:

بلافاصله توضیح داده شد که آنها تیم خود را برای تمرکز بر ایجاد راهی آسان برای مشاغل کوچک برای ایجاد حساب و سرمایه گذاری در تبلیغات و تبلیغات تشکیل می دهند:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این موضوع همچنین برنامه آنها را گام به گام توضیح داد:

  1. کار بر روی بهبود بیشتر محصولات DR ، از جمله نصب برنامه.
  2. تمرکز بر جذب کاربران توییتر برای کلیک کردن روی وب سایت یک مارک تجاری.
  3. کمک به کاربران توییتر برای خرید از طریق این پلت فرم.

این آخرین نکته است که بستر اجتماعی را به آزمایش با ماژول فروشگاه سوق داده است.

ماژول فروشگاه

ماژول فروشگاه افزونه ای از پروفایل های حرفه ای است که در آن هرکسی که از Twitter برای مقاصد کاری استفاده می کند می تواند اطلاعات را در صفحات نمایه خود به نمایش بگذارد.

هنگامی که در ماه آوریل اعلام شد ، حساب تجاری توییتر اعلام کرد که مشخصات حرفه ای در “مجموعه کوچکی از مشاغل در ایالات متحده” در حال توسعه است.

ماژول فروشگاه دارای راه اندازی مشابه خواهد بود ، زیرا افرادی که شرایط زیر را دارند می توانند این ویژگی را مشاهده کنند:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • کاربران در ایالات متحده
  • کاربرانی که از توییتر به زبان انگلیسی استفاده می کنند
  • کاربرانی که از توییتر در دستگاه های iOS استفاده می کنند.

ماژول فروشگاه در بالای نمایه کسب و کار قرار دارد و کاربران قادر خواهند بود تا محصولات را که از طریق یک چرخ فلک نمایش داده شده اند پیموده و روی محصول کلیک کنند تا در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنند و بدون خروج از برنامه توییتر اقدام به خرید کنند.

در اعلامیه ، بروس فالک ، سرپرست محصول در توییتر ، نوشت:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“با استفاده از این خلبان ، ما به بررسی نحوه واکنش مخاطبان سرگرم کننده ، پاسخگو و پرحرف ما به محصولاتی می پردازیم که از نظر احساسی دارای بار هستند – مانند یک پیراهن جدید از تیم ورزشی مورد علاقه شما – یا که تأثیر ماندگاری را نشان می دهد – مانند یک رژیم جدید مراقبت از پوست. . و اساساً ، به ما این فرصت را می دهد تا در مورد تجربیات خرید مردم در توییتر یاد بگیریم. “

یک هیئت مشاوره تجاری جدید برای مشاغل

توییتر همچنین در این پست اظهار داشت که بخشی از فرایند یادگیری شامل ایجاد “مشارکت عمیق تر” با مشاغل است و این کار را از طریق یک هیئت مشورتی تجار انجام می دهد.

این هیئت مدیره شامل مشاغلی است که به عنوان “بهترین نمونه” از تجار توییتر در نظر گرفته می شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هدف این است که راههای ساده تری برای پاسخگویی به نیازهای مارک های تجاری با هر اندازه یا اندازه پیدا شود.

اگرچه راه اندازی در حال حاضر فقط برای تعداد انگشت شماری از افراد در دسترس است ، این اطلاعیه با ذکر مشاغل در سراسر جهان که به نمایه های سفارشی دسترسی دارند ، بسته شد.

همچنین اشاره می کند

بنابراین ، می توان فرض کرد که این “آزمون” در نهایت می تواند برای همه اجرا شود.

نسخه کامل را اینجا بخوانید: خرید توییتر: آزمایش ماژول فروشگاه