توییتر وضوح بیشتری در مورد اینکه چگونه دید محتوای تکراری را که به طور گسترده در سرتاسر پلتفرم به اشتراک گذاشته شده را محدود می کند، ارائه می دهد.
سیاست توییتر که در ابتدا در سال 2020 اجرا شد، تا کنون هرگز به اندازه کافی ابلاغ نشده است.
مشخص نبود که چه چیزی نقض میشود، یا دقیقاً چه اتفاقی میافتد وقتی تخلف رخ میدهد.
توییتر اکنون یک صفحه راهنما منتشر کرده است که به بسیاری از سوالات ناشناخته پاسخ می دهد.
خط مشی توییتر که در زبان محاوره ای به عنوان «copypasta» شناخته می شود، بلوک هایی از متن، تصاویر یا ترکیبی از محتوایی را که در توییت ها کپی و جایگذاری شده اند، هدف قرار می دهد.
محتوایی که این خطمشی را نقض میکند ممکن است از دید سایر کاربران پنهان باشد یا برای تبلیغ واجد شرایط نباشد.
در موارد نقض شدید، ممکن است منجر به حذف یا تعلیق دائمی حساب شود.
توییت های تکراری می توانند تجربیات کاربر را دستکاری کنند
توییتر صفحه قوانین و سیاست ها ایالت ها:
«کپی پاستا یا محتوای تکراری تاکتیکی برای انتشار یک پیام است و برای مقاصد مختلف استفاده میشود، میتواند تکراری، اسپم و مخل تجربه افراد در توییتر باشد.»
به گفته توییتر، کپی پاستا را می توان برای دستکاری سایت برای تقویت مصنوعی محتوا، سرکوب اطلاعات یا دستکاری روندهای برنامه و نتایج جستجوی برتر استفاده کرد.
محتوایی که تحت این قوانین جدید محدود خواهد شد عبارتند از:
- پست یکسان یا تقریباً یکسان که توسط یک حساب شخصی یا چندین حساب توییت شده است.
- توییتهای تکراری یا کپی پیست شده که تجربیات کاربر را مختل میکند، از جمله آنهایی که به کاربران اشاره میکنند یا از هشتگهایی با محتوای یکسان استفاده میکنند.
این روی پستهایی که با استفاده از قابلیت بازتوییت توییتر یا محتوای کپی پیست شدهای که با نظرات یا واکنشهای منحصربهفرد ترکیب شدهاند، ایجاد نمیشود.
توییت هایی که به صراحت متن کپی شده را نقل قول می کنند نیز تحت تأثیر قرار نمی گیرند.
توییت های Copypasta دید محدودی خواهند داشت
توییتر دسترسی به توییتهای تکراری را به همان شیوهای که توئیتهایی را که توهینآمیز، اسپم یا ناقض قوانین قابل اجرا تلقی میشوند محدود میکند.
پلت فرم رسانه های اجتماعی دید این نوع محتوا را با موارد زیر محدود می کند:
- عدم واجد شرایط ساختن توییتها برای تقویت در نتایج جستجو و روندهای برتر.
- توصیه نکردن توییت به افرادی که نویسنده را دنبال نمی کنند.
- کاهش رتبه توییت ها در پاسخ ها.
- حذف توییتها و حسابها از ایمیل یا توصیههای درون محصول.
این توییتها همچنان برای کاربران توییتر که مستقیماً نویسنده توییت را دنبال میکنند قابل مشاهده خواهند بود.
تصویر ویژه: آنتون زوبچفسکی/شاتراستوک
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js');
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'twitter-clarifies-duplicate-content-policy', content_category: 'news twitter ' });