توییتر تبلیغات چرخ فلک را با حداکثر 6 تصویر یا فیلم آغاز می کند

تبلیغات چرخ فلک جدید توییتر به بازاریابان اجازه می دهد تا از 2 تا 6 تصویر یا فیلم در یک تبلیغ استفاده کنند.

تبلیغات چرخ فلک برای کمک به مشاغل در دستیابی موثرتر به اهدافشان با درگیر کردن مشتریان بالقوه با یک قالب تبلیغاتی جدید و تعاملی ، طراحی شده است.

قالب تبلیغات چرخ فلک شامل موارد زیر است:

  • یک طرح لبه به لبه
  • گزارش اندازه گیری شخص ثالث
  • پشتیبانی از قابلیت دسترسی
  • ویژگی های جدید گزارش دهی (مانند کش رفتن در چرخ فلک و خرابی برای اندازه گیری عملکرد کارت چرخ فلک)

تبلیغات چرخ فلک یک تجربه همهجانبه است که برای هدایت افراد به سمت یک برنامه یا وب سایت ایجاد شده است.

با دارایی های متعدد در یک آگهی ، بازاریابان می توانند به طور یکپارچه محصولات مختلفی را منتقل کنند ، ویژگی های خاص یک محصول را برجسته کنند یا در مورد نام تجاری خود داستانی تعریف کنند.

در اینجا بیشتر در مورد آنچه تبلیغات چرخ فلک ارائه می دهد و چگونگی استفاده از آنها توضیح داده شده است.

اطلاعات بیشتر درباره تبلیغات چرخ فلک

همه تبلیغ کنندگان توییتر واجد شرایط ایجاد تبلیغات چرخ فلک از طریق آهنگساز توییت در مدیر تبلیغات یا از طریق API تبلیغات هستند.

فقط چند مرحله در ایجاد چرخ فلک وجود دارد و آنها از همان مشخصات خلاقانه مانند سایر فرمت های تصویر و فیلم پیروی می کنند.

پس از ایجاد ، چرخ فلک ها می توانند به صورت ارگانیک یا تبلیغاتی استفاده شوند.

مطالب پیشنهادی  ظاهراً Android Auto مشکل صفحه نمایش خالی گلکسی S22 را برطرف کرده است

توییتر تبلیغات چرخ فلک را با حداکثر 6 تصویر یا فیلم آغاز می کند

در آزمایش توییتر می گوید تبلیغات چرخ فلک وب سایت به طور متوسط ​​15٪ افزایش در نرخ کلیک نسبت به قالب های تبلیغات تک دارایی داشته است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نتایج آزمایش حتی برای تبلیغات چرخ فلک برنامه ، که به طور متوسط ​​24٪ افزایش نصب در هر برداشت نسبت به قالب های تبلیغات تک دارایی داشت ، حتی قوی تر بود.

توییتر همچنین به مطالعه نیلسن استناد کرده است که نشان می دهد با استفاده از 3 قالب یا بیشتر تبلیغات ، آگاهی از کمپین 20٪ و قصد خرید 7٪ افزایش می یابد.

چرخش تبلیغات بهترین روش ها

توییتر بهترین روشهای خلاقانه زیر را برای بازاریابان با استفاده از تبلیغات چرخ فلک ذکر کرده است:

  • از همه اجزای موجود استفاده کنید: شامل تصاویر ، عناوین ، توضیحات و دعوت به عمل.
  • یک داستان بگویید: یک روایت تصویری با ابتدا ، وسط و انتها بسازید تا بینندگان را درگیر خود کند.
  • مخاطب را در نظر بگیرید: تصاویر متفاوتی از محصولات را به مشتریانی که مجدداً هدف قرار می دهند ، نشان دهید از آنچه برای مشتریان جدید و آینده نگر نشان می دهید.
  • محصول و مزایای آن را برجسته کنید: محصول باید قابل مشاهده باشد و باید ارتباطات ساده و واضح و سودمندی برای مصرف کننده وجود داشته باشد.

اکنون در دسترس همه تبلیغ کنندگان است

چرخ فلک در همه اهداف وب سایت و برنامه و همچنین نمای ویدیو هنگام استفاده از چرخ فلک ویدیویی در دسترس است. چرخ فلک ها همچنین می توانند در کارزارهای تعامل و آگاهی استفاده شوند.

اولین تبلیغات چرخ فلک گام اولیه ای در جهت ایجاد یک تجارت تبلیغاتی با کارایی بیشتر در توییتر است.

“این سرمایه گذاری در تبلیغات عملکردی همچنین شامل گسترش قابلیت های قالب های تبلیغاتی ما است تا تبلیغ کنندگان را با گزینه های بیشتر برای نشان دادن و بازگو کردن داستان نام تجاری خود ، در حالی که تجربه بصری و جذاب تری را برای افراد در توییتر فراهم می کند.”

توییتر متعهد است که سرمایه گذاری خود را از طریق ابتکارات مختلف تبلیغات عملکرد افزایش دهد.

این شامل به روزرسانی در اهداف برنامه تلفن همراه توییتر مانند گزینه های مناقصه و بهینه سازی قوی تر است.

همچنین در تلاش برای بهبود دقت در معیارهای کلیدی کمپین ، مانند بازدهی هزینه تبلیغات و بهبود قالب های تبلیغاتی خلاق ، موارد پیشرفته ای برای برچسب وب سایت Twitter وجود دارد.

منابع: blog.twitter.com، business.twitter.com

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور