(بلومبرگ) — شرکت توییتر پس از یک “تغییر داخلی” که باعث شد کاربران هنگام کلیک بر روی پیوندهای درون توییت ها پیام های خطا دریافت کنند، در حال بهبودی از دومین خاموشی خود در کمتر از یک هفته بود.
حساب پشتیبانی توییتر درست بعد از ظهر دوشنبه به وقت نیویورک در پستی در سایت رسانه اجتماعی نوشت: «برخی از بخشهای توییتر ممکن است در حال حاضر آنطور که انتظار میرود کار نکنند». ما یک تغییر داخلی ایجاد کردیم که پیامدهای ناخواسته ای داشت.» کمتر از یک ساعت بعد، این شرکت توییت کرد که “اکنون همه چیز باید به طور عادی کار کند.”
ایلان ماسک، مالک توییتر، که اواخر سال گذشته این شبکه اجتماعی را به قیمت 44 میلیارد دلار خرید و متعاقباً بیش از نیمی از کارکنان خود را اخراج کرد، در طول این قطعی پستی منتشر کرد که این پلت فرم “شکننده” است.
به گفته Downdetector که قطعی وبسایت و خدمات را ردیابی میکند، بیش از 10000 نفر در اوج این مشکل مشکلاتی را در وبسایت گزارش کردند. طبق گزارشهای متعدد کاربران، TweetDeck، پلتفرم این شرکت برای نظارت و ارسال پستها، برای بسیاری از افراد کار نمیکند. تعداد گزارش ها بعد از ساعت 1 بعد از ظهر به وقت نیویورک به کمتر از 500 گزارش رسید.
توییتر مستقر در سانفرانسیسکو که تیم ارتباطی خود را به دنبال خرید ماسک منحل کرد، بلافاصله به درخواست ایمیلی برای اظهار نظر پاسخ نداد.
هفته گذشته، کاربران توییتر هنگام بارگذاری بخشی از فیدهای خبری خود با مشکل مواجه شدند. برخی به جای فید معمول خود در برگه «دنبال کردن» پیام «به توییتر خوش آمدید» دریافت کردند، در حالی که بخش «برای شما» به طور معمول بارگیری شد.