توییتر با برنامه هایی برای راه اندازی پیشنهاد اشتراک ، پیمایش می کند

توییتر با خرید Scroll ، سرویسی که تبلیغات را از سایت های خبری با پرداخت هزینه ماهانه حذف می کند ، برنامه های خود را در زمینه توسعه پیشنهادات اشتراک بیشتر می کند.

پیمایش در یک سرویس اشتراکی که Twitter قصد دارد در آینده راه اندازی کند ، ادغام خواهد شد. تا آن زمان ، اسکرول وارد بتا خصوصی می شود.

مشترکان موجود می توانند به استفاده از پیمایش ادامه دهند ، اما دیگر ثبت نام های جدید را نمی پذیرد.

با هزینه ماهیانه 5 دلار برای مصرف کنندگان ، اسکرول ادعا می کند که به ناشران کمک می کند درآمد بیشتری نسبت به درآمد خود از طریق تبلیغات کسب کنند.

در ازای دریافت هزینه اسمی ، مشترکان اسکرول به سرعت و بدون تبلیغات به صدها سایت خبری برتر دسترسی پیدا می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اسکرول می گوید که مدل آن کار می کند ، و به وضوح توییتر متقاعد شده است که همه کار را برای شرکت انجام داده است.

اما چه چیزی اسکرول را برای پیوستن به توییتر متقاعد کرد؟ این شرکت در یک پست وبلاگ به این سوال پاسخ می دهد و می گوید توییتر همان ماموریت حفظ اکوسیستم روزنامه نگاری پایدار را دارد.

“توییتر برای ارائه خدمات به مکالمه عمومی وجود دارد. روزنامه نگاری میتوکندری آن مکالمه است. شروع ، انرژی و اطلاع رسانی می کند. دیدگاه ها را تبدیل و مخلوط می کند. در بهترین حالت به ما کمک می کند تا جای یکدیگر قرار بگیریم و انسانیت مشترک یکدیگر را درک کنیم. “

بعدی برای Twitter + Scroll چیست؟

اسکرول می گوید که وظیفه دارد مدل خود را بگیرد و مقیاس بندی کند تا همه کاربران توییتر بتوانند اینترنت را بدون “اصطکاک و ناامیدی” تجربه کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

معاون اقتصادی Twitter ، مایک پارک ، تأیید می کند که Scroll بخشی از خدمات اشتراک آینده این شرکت خواهد بود:

“… ما قصد داریم Scroll را به عنوان بخشی از پیشنهاد اشتراکی که اکنون درحال بررسی آن هستیم ، قرار دهیم. به عنوان یک مشترک توییتر ، تصویر دسترسی به ویژگی های برتر را در اختیار شما قرار می دهد که در آن می توانید مقاله ها را از خبرگزاری مورد علاقه خود یا خبرنامه نویسنده ای از Revue بخوانید ، بخشی از اشتراک شما به ناشران و نویسندگان محتوا می رسد.

در حال حاضر برنامه های دقیق مشخص نیست ، اگرچه اسکرول می گوید جاه طلبی های توییتر بیش از آن است که مردم گمان می کنند.

همه علائم با استفاده از مدل اشتراک Scroll به توییتر اشاره می کنند تا دسترسی به جدول زمانی بدون آگهی را به گونه ای فراهم کنند که درآمد را با سازندگان محتوا تقسیم کنند.

این اولین باری نیست که توییتر علاقه خود را به پرداخت هزینه کاربران برای کاهش میزان تبلیغات نشان داده شده نشان می دهد.

قصد توئیتر برای گرفتن هزینه برای دسترسی حق بیمه در سال گذشته شناخته شد زمانی که مدیر عامل شرکت جک دورسی به سرمایه گذاران گفت که این شرکت به دنبال گزینه های اشتراک است.

در روزهای پس از اظهارات دورسی به سهامداران ، نظرسنجی ها در توییتر شروع به پرسیدن از کاربران می کرد که برای چه نوع ویژگی های حق بیمه مایل به پرداخت هستند.

یکی از س questionsالاتی که به طور مشخص از کاربران پرسیده شد که آیا برای حذف تبلیغات هزینه در نظر می گیرند:

توییتر با برنامه هایی برای راه اندازی پیشنهاد اشتراک ، پیمایش می کند

پس از پایان دور نظرسنجی ، بحث در مورد اشتراکات توییتر آرام شد. این در ماه ژانویه گذشته پس از آنکه توییتر شروع به انتشار خبرنامه Revue کرد ، دوباره مورد استفاده قرار گرفت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

توییتر اکنون در حال بررسی روش هایی است که کاربران می توانند در خبرنامه ها از حساب های مورد علاقه خود مشترک شوند. این ویژگی هنگامی آغاز می شود که توییتر محصول “Super Follow” خود را که در ماه فوریه اعلام شد ، رول کند.

فوریه یک ماه خبرساز بود از نظر اشتراک توییتر ، زیرا گزارشی از بلومبرگ انواع دیگر ویژگی های برتر توییتر را در نظر گرفته است.

به دنبال اعلام امروز ، دید توییتر درباره یک محصول مبتنی بر اشتراک در حال روشن شدن است. اگرچه هنوز زمان لازم است تا تجربه کاربران آماده شود.

به طور واضح ، انتظار نمی رود آنچه توییتر در آینده راه اندازی کند ، بر عملکرد اصلی آن تأثیر بگذارد. کاربران با استفاده از گزینه پرداخت حق هدیه حق بیمه در صورت تمایل ، همچنان می توانند از Twitter به صورت رایگان استفاده کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چه اتفاقی برای Nuzzel می افتد؟

تیم پشتیبان اسکرول یک سرویس نظارت بر اخبار به نام Nuzzel را ارائه می دهد که ایمیل های روزانه داستان های برتر به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران را دنبال می کند که در توییتر دنبال می شوند.

Nuzzel در تاریخ 6 مه در حال خاموش شدن است ، اما با گذشت زمان قابلیت های آن در توییتر ادغام می شوند.

منابع: اسکرول بلاگ ، وبلاگ توییتر