توییتر افزودن دکمه “اشتراک” به پروفایل ها برای ثبت نام در خبرنامه

توییتر یک دکمه “اشتراک” را به نمایه افراد اضافه می کند که به کاربران امکان می دهد تا به سرعت در خبرنامه ها ثبت نام کنند.

فرآیند ثبت نام و توزیع توسط Revue ، یک شرکت انتشارات خبرنامه توییتر که در ژانویه خریداری شد ، تسهیل می شود.

Revue این خبر را از طریق یک سری توییت منتشر کرد و در آن اظهار داشت:

“ما در حال حاضر روش های جدیدی را برای افزایش مخاطبان خبرنامه شما ایجاد می کنیم ، و می خواهیم یکی از موارد موجود در نمایه توییتر شما را پیش نمایش کنیم.

ما می خواهیم به نویسندگان ابزاری بدهیم تا مخاطبان توییتر رو به رشد و درگیر آنها را به مشترکین خبرنامه تبدیل کند. این خبر به زودی برای خبرنامه های Revue در دسترس قرار می گیرد ، در ادامه با ما همراه باشید. اکنون ، برای ادامه کار به کار خود برگردیم. “

پس از ثبت نام ، خبرنامه ها به آدرس ایمیل مرتبط با حساب کاربری توییتر کاربر ارسال می شوند.

Revue مثالی را به اشتراک گذاشت که نحوه عملکرد را نشان می دهد.

توییتر افزودن دکمه

دکمه اشتراک در نمایه کاربر در زیر بخش دنبال کنندگان متقابل ظاهر می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

توییتر نام خبرنامه ، شرح مختصری از آنچه در آن است و تعداد مشترکین آن را نشان می دهد.

پس از زدن دکمه اشتراک ، اعلانی ظاهر می شود که به کاربر می گوید آدرس ایمیل وی برای سازنده خبرنامه ارسال می شود.

کاربران از این صفحه می توانند قبل از تحویل رسمی اطلاعات خود ، یک نمونه مسئله را بخوانند.

توییتر افزودن دکمه

به عنوان مرحله آخر ، از کاربران خواسته می شود با کلیک روی پیوند در ایمیل خود ، اشتراک خود را تأیید کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به نظر می رسد یک انتخاب خوب طراحی باشد زیرا به شما کمک می کند تا از ثبت نام تصادفی جلوگیری کنید.

توییتر افزودن دکمه

گزارش شده است که این ویژگی در چند هفته آینده در حال اجرا است و برای هر کسی که دارای یک حساب Revue باشد در دسترس خواهد بود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

دسترسی

ناشران دارای خبرنامه Revue می توانند این ویژگی را مستقیماً در Revue فعال کنند.

با توجه به اینکه ناشران چگونه می توانند از طریق Revue اشتراک خبرنامه پولی را ارائه دهند ، این اولین نمونه از کاربران است که می توانند از نمایه توییتر خود کسب درآمد کنند.

Revue به ناشران اجازه می دهد تا خبرنامه های رایگان یا پولی ایجاد کنند ، در حالی که توییتر 5 درصد درآمد حاصل از اشتراک را کاهش می دهد.

ایجاد و توزیع خبرنامه با Revue در غیر این صورت رایگان است ، این امر فرصتی جدید برای بازاریابان برای ایجاد لیست های پستی در توییتر خواهد بود.

تاریخ عرضه

هیچ تاریخ دقیقی برای راه اندازی دکمه اشتراک اعلام نشده است. گفته می شود که ابتدا در اندروید و دسک تاپ اجرا می شود و نسخه بعدی iOS بعد از آن ارائه می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با توجه به اینکه خبرنامه های پولی به عنوان یک گزینه محسوب می شوند ، منطقی است که این ویژگی را با Twitter Blue به عنوان یک مزیت اضافی ادغام کنید.

Twitter Blue یک پیشنهاد برتر است که به کاربران امکان می دهد با پرداخت ماهیانه به ویژگی های منحصر به فرد دسترسی داشته باشند. این سرویس در ماه جاری در تعداد محدودی از کشورهای آزمایشی راه اندازی شد.

این فقط یک ایده است ، اما افزودن اشتراک خبرنامه به بسته ممکن است به شیرین شدن معامله کمک کند.

YouTube Premium را به عنوان مثال در نظر بگیرید. از جمله لیست مزایای آن ، امکان عضویت در یک کانال بدون هیچ گونه هزینه اضافی است.

آمازون پرایم مثال دیگری است. اعضای اصلی می توانند ماهانه و بدون هیچ هزینه اضافی در یک کانال Twitch مشترک شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در هر یک از این موارد ، خسارت تولیدکنندگان محتوا همان است که از هر مشترک پرداخت کننده دیگری دریافت می شود.

توییتر می تواند به طور بالقوه با ترکیب رنگ آبی و Revue همین کار را انجام دهد. این در حالی که به افزایش درآمد سازندگان کمک می کند ، برای اعضای حق بیمه ارزش بیشتری خواهد داشت.

با این حال احتمالاً خیلی زود است که توییتر به فکر چنین مواردی باشد. بعد از چند هفته که دکمه اشتراک راه اندازی شد ، اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد.

منابع: Rueue، قابل شستشو

همچنین مشاهده کنید: توییتر تجدیدنظر می کند – آغاز به کار انتشار خبرنامه