گوگل بخش توصیه های خود را به طور کامل در کنسول جستجوی گوگل راه اندازی کرده است. گوگل آن را به عنوان یک ویژگی آزمایشی در ماه آگوست راه اندازی کرد و اکنون این ویژگی را به طور کامل در تمام نمایه های کنسول جستجوی گوگل عرضه کرده است.
چه چیزی جدید است. گوگل صبح امروز اعلام کرد که این ویژگی به طور کامل عرضه شده است. گوگل گفت: «خوشحالیم که به شما اطلاع دهیم که توصیهها اکنون برای همه در دسترس هستند!»
چرا نمیبینمش گوگل اضافه کرد، “توجه داشته باشید که فقط در صورتی آنها را خواهید دید که ما توصیه ای برای وب سایت شما داشته باشیم.” بنابراین اگر آن را نمی بینید، گوگل در حال حاضر چیزی برای توصیه ندارد.
توصیه های کنسول جستجو چیست؟ گوگل نوشت: توصیههای کنسول جستجو ویژگیای است که فرصتهای بهینهسازی را برای وبسایتها فراهم میکند و اقداماتی را که میتوانند برای بهبود حضورشان در جستجوی Google انجام دهند، پیشنهاد میکند.
توصیهها نکاتی را برای کمک به فهرستبندی، خزیدن و ارائه بر اساس دادههایی که Google در کنسول جستجو جمعآوری میکند، به شما ارائه میدهند. Google اضافه کرد: «دادهها قبلاً در «کنسول جستجو» در دسترس شما بود، اما اکنون ما با ارائه توصیههای مستقیم به آنها در دسترستر کمک میکنیم.
گوگل افزود: گوگل توصیه ها را به طور منظم به روز می کند و ممکن است در طول زمان منقضی شود یا جزئیات تغییر کند. اگر گوگل هیچ توصیه ای نداشته باشد، گوگل هیچ توصیه ای را نشان نخواهد داد.
در این سند راهنما می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.
به نظر می رسد. در اینجا چند اسکرین شات از نمایه هایی که من به آنها دسترسی دارم که این توصیه ها را دارند آورده شده است:
چرا ما اهمیت می دهیم. این توصیهها ممکن است بینشهایی در مورد بهبود فهرستبندی سایتها یا سایت مشتری، خمش و ارائه خدمات در جستجوی Google ارائه دهند. برخی ممکن است برای سئوکاران با تجربه واضح باشند، برخی ممکن است ثابت کنند که خیلی مفید نیستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است فوق العاده مفید باشند.
البته این توصیه ها را کورکورانه قبول نکنید. شما سایت خود را بهتر می شناسید، و اگر یک سایت انتشار اخبار دارید و گوگل به شما توصیه می کند محصولات را در سایت خود نشان دهید، خوب، ممکن است بهترین توصیه نباشد.