توسعه یک اپلیکیشن سفارشی کمک کنار جاده با React Native

کارشناسی تحویل داده شد

توسعه محصول و کیفیت کیفیت

صنعت

خودرو

خلاصه مشتری

مشتری به مدت یک دهه و نیم خدمات پیشرفته امداد جاده ای را در ایالات متحده ارائه می دهد. آنها با ارائه خدمات یدک کش شروع کردند و در نهایت با ترکیب خدماتی مانند تعویض لاستیک، تحویل گاز، استارت و تعویض باتری، و خدمات گیرکردن در گودال و وینچ به مناطق دیگر گسترش یافتند.

محدوده پروژه

امداد جاده ای مستلزم ارائه راه حل های فوری به مشتریان خود است. با رویکرد سنتی، مشتریان مجبور بودند برای دوره های طولانی بدون شفافیت در مورد اینکه چه کسی در زمان نیازشان ناجی آنها خواهد بود، منتظر بمانند. علاوه بر این، باید ارتباطات و شفافیت بیشتری در مورد مشکل مشتری و تخصص ارائه‌دهنده خدمات، محل نگهداری و کل هزینه‌ها وجود داشت.

برای حدود 15 سال، مشتری ما کسب و کار خود را به روش معمولی انجام می داد، جایی که ماموران از طریق تماس های تلفنی درخواست کمک های کنار جاده ای را دریافت می کردند و آنها را به سرعت با فروشندگان مجاور برای نیازهای خود مرتبط می کردند. مشتری همیشه به ابزارهای داخلی پیچیده برای نمایندگان مرکز تماس خود متکی بود.

علاوه بر این، مواردی وجود داشت که یک فروشنده برای سنجش میزان مشکلات مشتری به کمک نیاز داشت و ناآماده ظاهر می شد. این منجر به غیرقابل پیش بینی می شود …

Source link