تمام آنچه نیاز است بدانید

جای تعجب نیست که هوش مصنوعی در جریان اعلامیه‌های مختلفی که امروز در Google Marketing Live 2024 منتشر شد، در کانون توجه قرار گرفت.

به‌روزرسانی‌ها همچنین بر خلاقیت‌ها، داده‌ها و دادن آنچه به مصرف‌کننده مستقیماً از نتایج جستجو می‌خواهند متمرکز بودند. اکنون زمان آن است که توجه بیشتری به سطوح برداشت خود داشته باشید.

GML 2024GML 2024

در اینجا خلاصه ای از همه چیزهایی است که باید از Google Marketing Live بدانید، با پیوندهایی به پوشش کامل ما در مورد هر اعلامیه اصلی.

ارتقاء Google PMax به تولید دارایی های خلاقانه انبوه هوش مصنوعی اجازه می دهد

اکنون می توانید دارایی های خلاقانه با کیفیت بالا را به سرعت و در مقیاس برای کمپین های حداکثر عملکرد تولید کنید.

با هوش مصنوعی Generative، می‌توانید تبلیغات را بسیار سریع‌تر ایجاد کنید، تبلیغات سفارشی برند، ویرایش تصویر پیشرفته و نمایش خودکار فیدهای محصول در خلاقیت‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی داشته باشید.

قابلیت‌های گزارش‌دهی جدید نیز برای یوتیوب و دارایی‌های خلاقانه ارائه شده است.

گوگل تبلیغات خرید همه جانبه و مبتنی بر هوش مصنوعی را منتشر می کند

انواع تبلیغات ویدیویی و مجازی برای تبلیغ کنندگان تبلیغات خرید ارائه می شود.

خرده‌فروش‌ها می‌توانند ویدیوهای محصول کوتاه‌مدت را در تبلیغات ادغام کنند، آزمایش مجازی به خریداران اجازه می‌دهد ببینند که تاپ‌ها چگونه با تیپ‌های مختلف بدن مطابقت دارند، و چرخش‌های نمایش سه‌بعدی.

اجازه دادن به مصرف کنندگان برای تعامل با خلاقیت و محصولات شما (به صورت مجازی) قبل از فرود در صفحه شما.

پیشرفت های داستان سرایی تصویری Google برای YouTube، Discover، Gmail

اکنون می توانید مشتریان بالقوه خود را با ویدیوهای عمودی، برچسب ها و تبلیغات تصویری متحرک تولید شده به صورت خودکار هدف قرار دهید.

این تبلیغات ویدیویی اکنون در بین 3 میلیارد کاربر در سراسر YouTube، Discover و Gmail از طریق کمپین‌های Demand Gen در دسترس هستند.

تنوع بیشتر برای کمپین های تقاضای نسل شما.

گوگل شروع به آزمایش تبلیغات در مرورهای هوش مصنوعی می کند

تبلیغات جستجو و خرید مرتبط شما در بخش‌های «حمایت‌شده» در جعبه‌های نمای کلی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی در SERP ظاهر می‌شوند.

نیازی به انجام کاری نیست – کمپین های جستجو، PMax و خرید موجود واجد شرایط خواهند بود.

چگونه می توان آن را واجد شرایط ساخت – که تا کنون ناشناخته است.

یکپارچه سازی داده های شخص اول Google Ads Manager Data Manager برای همه در دسترس است

با ابزار مدیریت داده Google که اکنون در دسترس همه است، داده های شخص اول خود را برای کمپین های مؤثرتر مبتنی بر هوش مصنوعی متمرکز و فعال کنید.

از آن برای یکپارچه سازی داده ها (ادغام منابع داده های شخص اول متفاوت در یک مرکز تجزیه و تحلیل یکپارچه) و بینش و هدف گیری مخاطب استفاده کنید.

گوگل به بازرگانان پروفایل های برند جدید، ابزارهای برندسازی هوش مصنوعی می دهد

ابزارهای جدیدی برای نمایش بهتر برندهای شما و ایجاد محتوای بصری منتشر شده است.

می‌توانید یک نمایه نام تجاری برای برجسته کردن اطلاعات کلیدی تاجر در «جستجو» ایجاد کنید که شامل تصاویر برند، ویدیوها، نظرات مشتریان، معاملات و موارد دیگر می‌شود.

Product Studio اکنون دارای ویژگی‌های تراز برند است که به شما امکان می‌دهد از تصاویر آپلود شده برای الهام بخشیدن به تبلیغات تولید شده توسط هوش مصنوعی و توانایی ایجاد ویدیو از یک عکس محصول استفاده کنید.

گوگل تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی را برای خریدهای پیچیده آزمایش می کند

گوگل در حال آزمایش است که به مشتریان پس از دریافت نتایج جستجو، تجربه تعاملی را ارائه می دهد.

هوش مصنوعی برای ارائه توصیه ها و توصیه های مناسب بر اساس نیازها و زمینه های کاربر استفاده خواهد شد.

هدف این است که تجربه کاربر در SERP را بهبود بخشد و زمانی که مصرف کننده به صفحه فرود برند می رسد آماده تبدیل شود.

اما این کار برای جستجوی ترافیک سایت های برند چه می کند؟ زمان مشخص خواهد کرد.

چرا ما اهمیت می دهیم. بسیاری از به‌روزرسانی‌های امسال بر تلاش کمتر مصرف‌کننده برای کلیک کردن روی سایت متمرکز شده‌اند. بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم چه چیزی منجر به رانندگی در ترافیک می شود. با این حال، چندین ویژگی معرفی شده‌اند که مدت‌ها منتظر آن بوده‌اند (مانند گزارش‌دهی) و به برندها اجازه می‌دهند خلاقیت خود را بهتر به نمایش بگذارند.

Source link