جدول پیوندها
چکیده و 1 مقدمه
2 بررسی ادبیات
3 رویکرد
3.1 ساختار مشکل و داربست پویا
3.2 ارزیابی غیررسمی و بازخورد
3.3 برنامه نویسی جفت
3.4 ساختار دوره
4 بحث
5 نتیجه گیری
6 تأیید و منابع
4 بحث
سازگاری ما از PSS برای CS در یک دوره CS1 اجرا شد و طی یک دوره سه ساله ارزیابی شد. به منظور ارزیابی اجرای ما ، نظرسنجی های ناشناس داوطلبانه برای ارزیابی درک دانش آموز از سودمندی آن انجام شد. دانش آموزان دو فرصت برای پر کردن نظرسنجی در طول 15 ترم در حدود هفته های 5 و 10 داشتند. نتایج در مورد چگونگی مشاهده دانش آموزان جلسات PSS را می توان در جدول 1 یافت. به طور کلی نتایج نظرسنجی ها بسیار مثبت است. به طور متوسط در طول سه سال ، 99.15 ٪ PSS را درگیر می کردند ، 91.53 ٪ آن را چالش برانگیز دانستند و 94.92 ٪ فکر می کردند شرکای آنها مفید هستند. علاوه بر این ، میانگین نمره 4.16 برای سودمندی PSS ، در مقیاس لیکرت 1 تا 5 ، به شدت از این ادعا که PSS برای یادگیری دانش آموزان مفید است ، حمایت می کند. این امر با توجه به سوابق متنوع دانش آموزان از نظر قرار گرفتن در معرض CS و برنامه نویسی رایانه قابل توجه است. در موسسه ما ، CS1 یک الزام رسمی است یا به شدت توسط انواع رشته های مختلف از جمله …