جیمز باند و آمازون در درگیری بین یک استودیوی قدیمی هالیوود و یک برند دیجیتال جدید هالیوود با یکدیگر در حال جنگ هستند. مزیت: جیمز باند.
در اینجا دو بازیکن در این مبارزه حماسی همانطور که در گزارش شده است
- اما آمازون کنترل کاملی بر نام جیمز باند ندارد. خانواده بروکلی، از طریق شرکت EON Productions، کنترل خلاقانهای بر فرانچایز فیلم جیمز باند از زمان شروع آن حفظ کردهاند. و کلم بروکلی ها از جاه طلبی های آمازون ناراضی هستند.
از آنجایی که کلم بروکلی ها برند باند را کنترل می کنند، به این زودی فیلم های باند را روی اکران نخواهیم دید. و این یک مشکل بزرگ آمازون است، که برای موفقیت در استریم خود نیاز به نمایش فیلم های چادری در سینماها دارد. اما آمازون پول نقد و ماهیچه ای دارد. همانطور که هالیوود جدید به طور فزاینده ای می داند که چگونه می تواند از تعامل آفلاین/آنلاین بین سرگرمی ها درآمد کسب کند، آمازون احتمالا آن را همانطور که کلم بروکلی ها می خواهند – در حال حاضر بازی می کند.
چشم طلایی آمازون: پول نقد از ارزش یک حق امتیاز
در سال 2021، آمازون استودیو MGM را به مبلغ 8.45 میلیارد دلار خریداری کرد. MGM در کنار Danjaq LLC که توسط EON Productions (و در نتیجه توسط باربارا بروکلی و برادر ناتنی او مایکل جی. ویلسون) کنترل میشود، مالک حقوق فرانچایز فیلم جیمز باند است. این خرید به آمازون امکان دسترسی به …