تفاوت CRM و ERP که اکثر مردم از آن اطلاع ندارند

عکس پروفایل نویسنده

@gururaj-swamy9گوروراج سوامی

نویسنده محتوای فنی در تیم بازاریابی دیجیتال با ایجاد محتوا در SAP S / 4HANA ، SaaS ، امنیت سایبری ، ML و AI.

به نظر می رسد که شبیه به هم هستند اما اگر خوب دقت کنید ، یک تفاوت ظریف بین CRM و ERP وجود دارد.

جای نگرانی نیست من شما را از طریق آن اجرا خواهم کرد.

نرم افزار CRM با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری ، به اتوماسیون فعالیت های فروش شما کمک می کند. این به تیم فروش کمک می کند.

این یک سرب جدید باشد یا یک چشم انداز. CRM می تواند به سازماندهی هدایت از وب سایت یا تیم فروش کمک کند.

یک سیستم CRM همچنین در سرتاسر چرخه فروش ردیابی سرنخ ها را حفظ کرده و آنها را به مشتری بالقوه تبدیل می کند.

بگذارید اعتراف کنیم برای نمایندگان فروش انسانی می تواند یک جهنم باشد که هر یک از جزئیات پیش فروش خود را به یاد بیاورند. علاوه بر این ، سرنخ فقط در یک روز به مشتری تبدیل نمی شود ، درست است؟

ممکن است یک مشتری یا یک ماه طول بکشد تا آخرین تماس برای محصول شما را انجام دهد.

آیا به عنوان یک پسر فروش ، چنین خاطره چشمگیری دارید؟ احتمالا نه.

بعد از چند ماه هر اتفاقی می افتد. شاید فرد فروشنده ای كه شركت كرده است در مرخصی باشد یا از سازمان شما خارج شود.

خوب ، به لطف CRM ، شما یا تیمتان می توانید داده های عظیمی از چشم اندازهای دریافت شده مدت ها قبل را حفظ کنید.

CRM یک مزیت بزرگ برای یک سازمان بزرگ با یک تیم فروش بزرگ است.

برای تکرار فروش در مورد سرزمین و پیگیری های آن وضوح کافی را ارائه می دهد.

ERP: …