وقتی از Rocket Internet به گوگل پیوستم، تغییر در طرز فکر و محیط را دست کم گرفته بودم. برای اولین پروژهام، نتوانستم از کمک طراحی مطمئن شوم. هنوز در ذهنیت «استارتاپی» من، تصمیم گرفتم طراحی را خودم انجام دهم، فقط برای اینکه طراحان در جلسه بررسی محصول متوجه شوند. این حکایت بر نیاز به تغییر نحوه رویکرد کار با ذینفعان، حل مسئله، تصمیمگیری و موارد دیگر تأکید میکند.
در این پست، دیدگاه خودم را در مورد تغییر ذهنیت مورد نیاز هنگام انتقال از یک شرکت بزرگ به یک استارتآپ در مراحل اولیه به اشتراک میگذارم. چه بنیانگذار یا اعضای تیم آن استارت آپ کوچک باشید، آگاهی بیش از حد از این تغییرات درد زیادی را کاهش می دهد و به شما کمک می کند تا روی موارد مهم تمرکز کنید: ساختن، یادگیری و فروش.
1- طول چرخه بازخورد
در یک استارتآپ، سرعتی که با آن بازخورد میدهید و دریافت میکنید برای توانایی شما برای بهبود بسیار مهم است. تأخیر در بازخورد به تیم مهندسی یا طراحی بر توانایی شما برای دریافت بازخورد از کاربران تأثیر می گذارد. و تاخیر در گوش دادن به کاربران بر توانایی شما برای یادگیری و دستیابی به تناسب محصول با بازار (PMF) تأثیر می گذارد. از فقدان لایه های متعدد تأییدیه ها و فرآیندها استفاده کنید، که به طور طبیعی چرخه های بازخورد را کوتاه می کند.
← این تغییر طرز فکر به شما کمک می کند تا از…