تغییر خودکار تطابق گسترده نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند

وقتی از مناقصه غیر تبدیلی به مناقصه مبتنی بر تبدیل حرکت می کنید، به نظر می رسد Google به طور خودکار تطابق گسترده را در کمپین ها فعال می کند.

  • این روی کلمات کلیدی تطابق دقیق و عبارت موجود تأثیر می گذارد و آنها را بدون تأیید کاربر به تطابق گسترده تبدیل می کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگانی که به مناقصه مبتنی بر تبدیل تغییر می‌کنند ممکن است ناآگاهانه کلمات کلیدی خود را به تطابق گسترده تغییر دهند. تطابق گسترده می تواند به شدت هدف گذاری کمپین را تغییر دهد و منجر به افزایش کلیک های نامربوط شود.

پاسخ:

  • تبلیغ‌کنندگان، از جمله Navah Hopkins از Optmyzr، این موضوع را علامت‌گذاری کردند و نگرانی‌هایی را در مورد هدر رفتن بودجه و عملکرد کمپین ایجاد کردند.
    • ناوا رهبری انتقادات را بر عهده داشت و به ما یادآوری کرد که او کسی نیست که گوگل را بدون هیچ دلیلی تایید کند – “کسانی از شما که من را می شناسید می دانید که من معمولاً در مورد “انتخاب های” گوگل متعادل هستم، اما این بسیار وحشتناک است. یکی (مخصوصا برای کسانی که با تبلیغات گوگل راحت نیستند).
    • هریسون جک هپ (بنیان‌گذار بازاریابی صنعتی) این سوال را مطرح می‌کند که برای کلمه کلیدی اصلی چه اتفاقی می‌افتد – “اوه، اکنون می‌پرسم آیا کلمات کلیدی قدیمی را متوقف می‌کند یا آنها را حذف می‌کند؟ نه دقیقاً یک تغییر ساده در اکثر کمپین ها”
    • کریستی اولسون (سر. مدیر بازاریابی دیجیتال) بیان می‌کند که استراتژی‌های گوگل تا چه حد خودخدمت‌کننده هستند – «گوگل همیشه آنچه را که بیشترین دلار را در آن‌ها می‌سازد، اولویت‌بندی می‌کند، نه اینکه چه چیزی برای هزینه تبلیغات کارآمد یا مؤثر است. تکان دهنده نیست.
  • جینی ماروین، رابط گوگل ادز، پاسخ داد و گفت که این رفتار مورد انتظار نیست و در دست بررسی است.
اسکرین شات 2024 12 24 در 16.04.51تغییر خودکار تطابق گسترده نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند

باهوش باشید:

  • پس از تغییر استراتژی های مناقصه، به طور مرتب انواع تطابق کلمات کلیدی را بررسی کنید.
  • عملکرد کمپین را از نزدیک زیر نظر داشته باشید و هرگونه تغییر ناخواسته تطابق گسترده را برگردانید.

خط پایین. در حالی که گوگل این مشکل را بررسی می کند، تبلیغ کنندگان باید مراقب باشند. نادیده گرفتن تغیرات تطبیق کلمات کلیدی می تواند به معنای تفاوت بین یک استراتژی کنترل شده PPC و هزینه های تبلیغاتی فراری باشد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link