تغییرات عمده 2020 و نحوه پیروزی در سال 2021 [PODCAST]

در این پادکست ویژه بازاریابی O’Talk ، یک بازیگر تمام ستاره میزبان Greg Finn برای شکستن اتفاقاتی که با Google Ads در سال 2020 و نحوه ادامه کار در سال 2021 رخ داد ، پیوست.

همچنین می توانید نسخه ویدیویی این پادکست را در کانال YouTube Search Engine Journal مشاهده کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=GFgNTQYSOdk

بزرگترین تغییرات در Google Ads در سال 2020 چه بود؟

Google Ads در سال 2020 هیچ تغییری مشاهده نکرد و تیم شروع به تجزیه و تحلیل مسئله مهم “قابل توجه” جستجو در سال 2020 کرد.

Adegbola در مورد احساسات کلی جامعه #PPCChat گفت:

“مردم واقعاً به خرج کردن این پول برای کارآمدترین کلیک که بیشترین میزان تبدیل را به همراه داشته است ، تکیه می کردند و در حالی که از طریق آن عبارت جستجو ، داده های تبدیل شده دیگر از دست می رود.”

علاوه بر این ، او در مورد این هیاهو پیگیری کرد:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“اجماع عمومی در ابتدا نارضایتی زیادی بود که هفته ها و ماه ها بعد برگزار شد.”

ماروین در مورد زاویه حفظ حریم خصوصی و اینکه چرا احتمالاً فکر در آینده برای تبلیغ کنندگان یکسان نخواهد بود ، پیگیری کرد و گفت:

“همه ما باید برای داده های کمتر و کمتر آماده شویم ، و این فقط Google نخواهد بود.”

سایر اصلاحات و اصلاحات Google Ads در سال 2020

هنگام بازگشت به سایر پیشرفتهای سال 2020 ، این تیم برخی از پیشرفتهای عمده و “پیشرفتها” را شامل شد:

  • مخاطبان داخل بازار برای تبلیغات خرید.
  • ترکیبی از علاقه مندی های سفارشی و مخاطبان قصد.
  • فرم های سرب
  • توصیه های خودکار کاربردی Google Ads.
  • گزارش های مکان
  • حداکثر عملکرد عملکردها.

سرانجام از سال 2020 ، تیم تغییرات Google Partners را که در سال 2020 اعلام شده بود و معنی نمره بهینه سازی برای همه را جدا کرد.

به دنبال Google Ads در سال 2021 هستیم

داده های بهتر ، اتوماسیون بیشتر ، همکاری بیشتر؟

این هیئت پیش بینی هایی درباره سال 2021 ارائه داد که بر روی اتوماسیون ، یادگیری ماشین و اعتماد بیشتر به روند کار متمرکز بود. هر یک از اعضای هیئت مدیره برخی از سخنان تشویق و نحوه صعود در بالا در سال 2021 را بیان کرد.

برای کمک به پیشرفت در سال 2021 ، برای مکالمه عملی تر Google Ads به قسمت کامل گوش دهید!

O’Clock بازاریابی پادکست های خبری دیجیتال بازاریابی دیجیتال را هر جمعه صبح همراه با بحث های غواصی عمیق “Marketing O’Talk” هر هفته منتشر می کند.

برای عضویت به سایت ساعت بازاریابی بروید!


اعتبار ویژه تصویر: سامانتا هانسون

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور