تغییرات در حریم خصوصی داده های کاربر، نحوه پیاده سازی: توصیه هایی از Ekaterina Besedina

واضح است که پیمایش در میان هر گونه تغییر، چه مربوط به تکنولوژی باشد و چه جنبه های قانونی، می تواند چالش هایی ایجاد کند و به ندرت ساده است. Ekaterina Besedina، کارشناس ارشد داده و اندازه‌گیری، تجربه زیادی در انطباق با خواسته‌های جدید در خصوص حریم خصوصی داده‌های کاربر دارد.

Ekaterina در حال حاضر روی پروژه ای کار می کند که بر حریم خصوصی کاربران تمرکز دارد و نسبت به آن احساس اشتیاق دارد. او واقعاً در آخرین پروژه خود غرق شده است. Ekaterina توضیح می دهد که همه اینها از پویایی در حال تغییر در تبلیغات دیجیتال، به ویژه با گسترش اخیر ابتکارات حریم خصوصی کاربران توسط اپل و تغییرات نظارتی مختلف در سراسر جهان ناشی شده است. این تحولات راه را برای روش های تبلیغاتی جدید هموار کرده است. آشکار شد که یک رویکرد جدید برای انطباق با این چشم‌انداز در حال تحول ضروری است و او عمیقاً در این فرآیند درگیر است.

بدون شک حریم خصوصی داده های کاربر این روزها به یک مسئله جدی تبدیل شده است. Ekaterina بیان می کند که در مورد تبلیغ کنندگان iOS باید با دو چالش اصلی مقابله کرد. اولین مورد شامل انطباق و پیروی از قوانین حریم خصوصی جدید اپل بود. چالش دوم یافتن استراتژی‌های نوآورانه برای پیمایش در این قلمرو ناشناخته و در عین حال اطمینان از مؤثر ماندن تلاش‌های تبلیغاتی آنها بود.

درک ماهیت انتقادی …

Source link