تعصب جنسیتی در برنامه نویسی جفت از راه دور: قدردانی و مراجع

چکیده و 1 مقدمه

1.1 پلت فرم دو کد

1.2 کارهای مرتبط

2 سوال تحقیق

3 متغیر

3.1 متغیرهای مستقل

3.2 متغیرهای وابسته

3.3 متغیرهای مخدوش کننده

4 شرکت کننده

5 برنامه اجرا و 5.1 استخدام

5.2 آموزش و 5.3 اجرای آزمایش

5.4 تجزیه و تحلیل داده ها

قدردانی و مراجع

قدردانی

مایلیم از دانشجویانی که داوطلب شرکت در مطالعات آزمایشی در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی و دانشگاه سویل بودند، تشکر کنیم. ما به ویژه از کمک ورون ونس در مورد زبان فراگیر پیرامون هویت جنسیت قدردانی می کنیم.

این کار تا حدی توسط FEDER/Ministerio de Ciencia e Innovación – Agencia Estatal de Investigación تحت پروژه‌های OPHELIA (RTI2018–101204–B–C22)، HORATIO (RTI2018- 101204–B–C21PJUntaUSPL و پروژه‌های OPHELIA) پشتیبانی شده است. (P18–FR–2895).

مراجع

[1] احمد الجراح و انریکو پونتلی 2016. در مورد اثربخشی یک محیط برنامه نویسی زوج مجازی مشترک. در کنفرانس بین المللی فناوری های یادگیری و همکاری. اسپرینگر، 583-595.

[2] EA Chaparro، Aybala Yuksel، Pablo Romero و Sallyann Bryant. 1384. عوامل مؤثر بر اثربخشی درک شده برنامه نویسی زوجی در آموزش عالی ….

Source link