تعاملات پروژه Web3: آیا پروژه شما هنوز تا رسیدن به PMF فاصله دارد؟

PMF مخفف تناسب محصول-بازار، که به درجه همسویی بین یک محصول و تقاضای بازار اشاره دارد. به طور خاص، PMF زمانی به دست می آید که یک محصول نیازهای بازار را برآورده کند و مورد پذیرش کاربر قرار گیرد. به طور معمول، زمانی که یک محصول با موفقیت تقاضای بازار را برآورده می کند و کاربران بازخورد و تجربیات مثبتی را ارائه می دهند، می توان گفت که به PMF دست یافته است.

این بدان معنی است که ویژگی ها، ویژگی ها و ارزش محصول با نیازها و انتظارات کاربر مطابقت دارد و کاربران مایل به خرید و استفاده از محصول هستند.

اولین قدم برای دستیابی به PMF شناسایی تقاضای بازار است. در حالی که یافتن بازاری با تقاضای بالا ممکن است خیلی چالش برانگیز نباشد – به عنوان مثال، بخش DeFi در حال حاضر به دلیل نیازهای تجاری گسترده محبوب است – راه اندازی یک پروژه DeFi تضمین کننده PMF فوری نیست. چالش ها در فروش موثر پروژه/محصول شما به بازار بوجود می آیند.

دستیابی موفقیت آمیز به PMF فراتر از شناسایی تقاضای بازار است. همانطور که قبلا ذکر شد، بخش DeFi بسیار رقابتی است و پروژه های متعددی هر روز در حال ظهور هستند. اگر محصول شما یکی از بسیاری از پروژه‌های DeFi است، برای متمایز شدن چه کاری می‌توانید انجام دهید؟ چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که کاربران محصول شما را نسبت به دیگران انتخاب می کنند؟

این نیاز دارد بسته بندی موثر محصول شما.

نحوه بسته بندی یک محصول

تولید – محصول…

Source link