در این هفته از برنامه ساعت بازاریابی ، میزبان ها هستیم گرگ فین، جس بود & مارک سالتارلی بزرگترین اخبار بازاریابی دیجیتال هفته را بشکنید.
اگر نمی توانید در Spotify گوش دهید ، نسخه ویدیویی قسمت این هفته را در کانال YouTube موتور جستجو کنید.
https://www.youtube.com/watch؟v=6qfWLypJ_nA
Google Ads تست های تطبیق هوشمند
PPCGreg در توییتر ، همراه با چندین بازاریاب دیگر ، نوع جدیدی از مسابقه را در بستر Google Ads مشاهده کرده اند که به نظر می رسد به سمت سیستم نوع مسابقه خودکار تر است.
پس از تماس با Google Liaison برای توضیح ، Google Ads پاسخ داد که Smart Matching فقط یک اشکال است. این آزمایش نوع تطابق برای گروه انتخابی از آگهی دهنده ها بود که برای آزمایش این افزودنی جدید تصمیم گرفتند.
.GinnyMarvin سلام – من همه مقالات راهنما را در مورد نوع مسابقه جستجو کردم اما در “تطبیق هوشمند” چیزی پیدا نکردم. آیا اطلاعاتی در مورد اینکه چیست یا قرار است باشد چیست؟
– Greg (PCGreg) 11 مارس 2021
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
گزارش ایمنی تبلیغات گوگل می گوید: 3.1 میلیارد تبلیغ مسدود شده است
گوگل گزارش ایمنی تبلیغات سالانه خود را منتشر کرد که در آن آمده است که Google 3.1 میلیارد تبلیغ را مسدود کرده است ، بیش از 6.4 میلیارد تبلیغ را محدود کرده و 1.7 میلیون تبلیغ را معلق کرده است.
با توجه به اینکه بسیاری از موضوعات حساس در سال 2020 مورد توجه قرار گرفتند ، از نظر تبلیغات مسدود شده ، محدودیت ها و تعلیق ها ، تعداد قابل توجهی در سراسر جهان افزایش یافته است.
Google بیش از 99 میلیون تبلیغ مربوط به COVID را همراه با مکث موقت بیش از 5 میلیون تبلیغات سیاسی ایالات متحده که تحت “سیاست وقایع حساس” آنها قرار دارد ، مسدود کرد.
اینجا را بخوانید
از هفته استفاده کنید
در بخش برداشت هفته این هفته قرار بگیرید PPCGreg و مارک بیسونی، در مورد نامگذاری صحیح برای انواع مطابقت Google Ads رجوع کنید.
– Greg (PCGreg) 11 مارس 2021
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ICYMI
بعد ، در بخش ICYMI ما ، پاملا لوند و اندرو فاکسل در مورد تجربیات بسیار مثبت خود در مورد آزمایش بستر تبلیغاتی خودکار جدید Nextdoor بحث کنید.
فقط یک نسخه ی نمایشی با Nextdoor انجام داد. هدف گذاری و نسخه ی نمایشی … واقعاً منتظر بررسی این موضوع هستم. (با تشکر برای اعتبار 300 دلاری Foxy!) https://t.co/YfJ2UXksg0
– پاملا لوند (Pamela_Lund) 11 مارس 2021
دور رعد و برق
سپس ما به سوزش های بازاریابی دیجیتال شما در طی بخش رعد و برق پاسخ می دهیم:
- چه کسی برای نمایش تصویر کامل در توییتر هیجان زده است؟
- روند بازی ها در سال 2021 چگونه بوده است؟
- ترول ها اکنون در کجای فیس بوک می توانند پنهان شوند؟
- چه موقع YouTube Shorts به یک کلون دقیق TikTok تبدیل می شود؟
- چرا Google Ads به من می گوید که تبلیغات من به دلیل “موجودی کم” محدود است؟
- FLoC ها چگونه جلوی خود را می گیرند؟
برای اشتراك در نمایش (و خبرنامه ما!) برای مطالعه تمام مقالات ارائه شده در نمایش این هفته ، به سایت ساعت بازاریابی مراجعه كنید!
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اعتبار ویژه تصویر: سامانتا هانسون