تطبیق منابع متنی برای وظایف ارزشیابی: خلاصه

:::اطلاعات
نویسنده:

(1) مینگدا چن.

:::

  • خلاصه

  • سپاسگزاریها

    \

  • 1. معرفی

  • 1.1 بررسی اجمالی

  • 1.2 مشارکت

    \

  • 2 پس زمینه

  • 2.1 آموزش زبان خود نظارتی

  • 2.2 ساختارهای داده طبیعی

  • 2.3 رمزگذار خودکار تغییر جملات

  • 2.4 خلاصه

    \

  • 3 بهبود نظارت بر خود برای پیش‌آموزش زبان

  • 3.1 بهبود یادگیری بازنمایی زبان از طریق پیش‌بینی ترتیب جملات

  • 3.2 بهبود یادگیری درون متنی از طریق آموزش خود نظارتی

  • 3.3 خلاصه

    \

  • 4 یادگیری دانش معنایی از ویکی پدیا

  • 4.1 بازنمایی نهادهای یادگیری از پیوندها

  • 4.2 یادگیری بازنمایی جملات مبتنی بر گفتمان از ساختارهای سند

  • 4.3 یادگیری سلسله مراتب مفاهیم از دسته های اسناد

  • 4.4 خلاصه

    \

  • 5 تفکیک بازنمایی های نهفته برای قابلیت تفسیر و کنترل پذیری

  • 5.1 تفکیک معناشناسی و نحو در بازنمایی جملات

  • 5.2 تولید پارافراسی قابل کنترل با یک مثال نحوی

  • 5.3 خلاصه

    \

  • 6 خیاطی منابع متنی برای وظایف ارزیابی

  • 6.1 تولید داده به متن با فرم طولانی

  • 6.2 خلاصه سازی متن طولانی

  • 6.3 تولید داستان با محدودیت ها

  • 6.4 خلاصه

    \

  • 7 نتیجه گیری

    \

  • ضمیمه الف – ضمیمه فصل 3

  • ضمیمه ب – ضمیمه فصل 6

  • کتابشناسی – فهرست کتب

6.4 خلاصه

در این فصل نشان دادیم که …

Source link