نویسندگان:
(1) مهدی نادری;
(2) مارکوس پاپاژورگیو;
(3) Dimitrios Troullinos;
(4) ایسون کارافیلیس;
(5) ایوانیس پاپامیخائیل.
جدول پیوندها
چکیده و مقدمه
مدل سازی خودرو
کنترل بازخورد غیرخطی
راهروهای OD و جهت گیری های مورد نظر
کنترل کننده های مرزی و ایمنی
نتایج شبیه سازی
نتیجه گیری
پیوست A: تشخیص برخورد
پیوست B: منحنی های ISO-Distance تبدیل شده
ضمیمه C: چگالی موضعی
ضمیمه D: جزئیات کنترل کننده ایمنی
پیوست E: پارامترهای کنترل کننده
مراجع
II. مدل سازی خودرو
الف. دینامیک خودرو
مدل دوچرخه حرکتی، که به طور گسترده در ادبیات استفاده شده است [11]، [12]، [36]، در این مطالعه برای نمایش دینامیک خودرو استفاده شده است. متغیرهای مدل در شکل 2 تجسم شده اند و مدل فضای حالت خوانده می شود [11]:
ب. دگرگونی برای حرکت دایره ای
هنگام چرخش در یک دوربرگردان، تبدیل دینامیک وسیله نقلیه فوق به مختصات قطبی برای سهولت تجزیه و تحلیل و طراحی کنترلر مفید است. با فرض مرکز دوربرگردان به عنوان مبدأ مختصات دکارتی و قطبی، سه متغیر حالت جدید در مختصات قطبی به صورت زیر تعریف میشوند، در حالی که متغیر چهارم، یعنی سرعت، بدون تغییر باقی میماند:
ج. تبدیل برای مسیر کج
D. دادههای نمونهبرداری شده مدل دوچرخه
برای پیاده سازی در چارچوب های عملی مانند …