تشخیص مسئله فعال در نرم افزار ابر

صنعت نرم افزار تا حد زیادی به تست های ادغام و هشدار سنتی برای پیشگیری و تشخیص مسئله متکی است. این عقب مانده از استاندارد داخلی تنظیم شده توسط شرکت های برتر فناوری ، که از تکنیک های پیشرفته برای تشخیص مسائل مدتها قبل از تأثیرگذاری بر مجموعه بزرگی از مشتریان استفاده می کنند.

تشخیص زودتر مسئله به این معنی است که شما تأثیر مشتری را به حداقل می رساند یا حتی از بین می برید. در این مقاله ، شما در مورد برخی از مؤثرترین تکنیک های تعیین کننده مسئله و هنگامی که شرکت های فصلی فصلی آنها را مستقر می کنند ، خواهید آموخت.

نظارت مصنوعی

اگر فقط چند مشتری دارید ، می توان اندازه گیری کرد که آیا محصول به درستی کار می کند. در نظر بگیرید که فقط چند معاملات در ساعت در وب سایت خود دریافت می کنید. اگر معاملات به صفر کاهش یابد ، شما نمی دانید محصول شکسته است یا اینکه آیا مشتریان در آن زمان فعال نیستند.

نظارت مصنوعی راه حل این مشکل است. نظارت مصنوعی استفاده از مشتری شبیه سازی شده برای بررسی یک سیستم و اندازه گیری نتایج است. یک کاوشگر باید تمام مراحل را دقیقاً مانند یک مشتری واقعی اجرا کند و باید با فرکانس ثابت اجرا شود. اگر خرابی مصنوعی آستانه خاصی را نقض کند ، سیستم نظارت شما باید به شما هشدار دهد.

نظارت مصنوعی مسلماً مهمترین مکانیزم تشخیص و پیشگیری از مسئله شما است که می توانید داشته باشید.

Source link