تسلط بر پیشنهاد حداکثر تبدیل در تبلیغات گوگل: راهنمای 3 دقیقه ای

به مجموعه جدید هفتگی سرزمین موتورهای جستجو خوش آمدید، هر آنچه باید در مورد تبلیغات گوگل در کمتر از 3 دقیقه بدانید. هر چهارشنبه، من یک ویژگی مختلف Google Ads را برجسته می‌کنم، و آنچه شما باید بدانید تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید – همه در یک مطالعه سریع 3 دقیقه‌ای.

اولین بار در این سری، پیشنهاد حداکثر کردن تبدیل است، یک استراتژی پیشنهادی متداول Google Ads که می تواند به طور قابل توجهی بر عملکرد کمپین شما تأثیر بگذارد (برای بهتر یا بد).

پوشش خواهم داد:

  • پیشنهاد حداکثر تبدیل چیست؟
  • چگونه به طور موثر حداکثر تبدیل را در کمپین های خود تنظیم کنید
  • عیب‌یابی مشکلات رایج با پیشنهاد حداکثر تبدیل
  • مقایسه حداکثر کردن تبدیل ها با سایر استراتژی های پیشنهادی Google Ads
  • آیا باید از پیشنهاد حداکثر تبدیل استفاده کنید؟

پیشنهاد حداکثر تبدیل چیست؟

به حداکثر رساندن تبدیل ها یک استراتژی پیشنهاد قیمت هوشمند است. این بدان معناست که شما سکان مدیریت پیشنهادات را به هوش مصنوعی گوگل می سپارید و در ازای آن، به هزاران سیگنال اختصاصی دسترسی پیدا می کنید.

شما بودجه خود را تعیین می کنید و الگوریتم های گوگل پیشنهاد مناسب را برای شما در هر حراج مشخص می کنند.

هدف؟

برای به دست آوردن بیشترین تبدیل ممکن در محدوده هزینه شما.

چگونه به طور موثر حداکثر تبدیل را در کمپین های خود تنظیم کنید

در حالی که به حداکثر رساندن تبدیل‌ها یکی از ساده‌ترین استراتژی‌های پیشنهادی برای استفاده است، برای عملکرد بهینه به چیزی حیاتی نیاز دارد: ردیابی دقیق تبدیل.

به حداکثر رساندن تبدیل ها به منظور کارآمدی به داده های تبدیل دقیق متکی است. گوگل نمی تواند چیزی را که نمی بیند به حداکثر برساند!

قبل از فعال کردن این استراتژی، دوباره بررسی کنید که ردیابی تبدیل شما به درستی پیکربندی شده باشد. اگر حجم تبدیل پایینی دارید، ممکن است بخواهید تبدیل‌های میکرو را آزمایش کنید.

به حداکثر رساندن تبدیل‌ها برای هدایت تمام کنش‌های تبدیل اولیه در حساب شما یا همه اقدامات تبدیلی که به عنوان اهداف سطح کمپین شما تنظیم شده‌اند، کار می‌کند. تنظیمات کمپین خود را مرور کنید تا مطمئن شوید که استراتژی پیشنهادی شما برای چیز درست بهینه شده است.

عیب‌یابی مشکلات رایج با پیشنهاد حداکثر تبدیل

حتی با بهترین راه‌اندازی، ممکن است با مشکلات تبدیل حداکثری مواجه شوید.

در اینجا برخی از مشکلات رایجی که ممکن است در رابطه با این استراتژی پیشنهادی با آن مواجه شوید و نحوه رفع آنها آورده شده است:

  • کمپین هیچ گونه برداشتی را ارائه نمی دهد. اگر کمپین شما بودجه‌اش را خرج نمی‌کند و شاید اصلاً تبلیغات ارائه نمی‌کند، سعی کنید بودجه کمپین خود را افزایش دهید. این به گوگل آزادی عمل بیشتری برای افزایش پیشنهادات و شرکت در مزایده های بیشتر می دهد. همچنین ارزش آن را دارد که هدف خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که کلمات کلیدی شما حجم جستجوی کافی دارند و/یا مخاطبان شما واجد شرایط ارائه خدمات هستند.
  • کمپین در حال دریافت کلیک است اما هیچ تبدیلی ندارد. نرخ تبدیل پایین می‌تواند نشان‌دهنده مشکلات صفحات فرود، ارتباط تبلیغات یا هدف‌یابی تبلیغات شما باشد. با فرض اینکه چند صد کلیک دریافت کرده اید و هنوز هیچ تبدیلی دریافت نکرده اید، ابتدا تنظیمات ردیابی تبدیل خود را بررسی کنید، سپس CTR خود را بررسی کنید (CTR پایین می تواند به معنای هدف گذاری نامربوط و/یا خلاقیت تبلیغاتی نامربوط باشد)، سپس عملکرد صفحه فرود خود را از دیگر کانال ها، برای شناسایی علت اصلی مشکل.
  • عملکرد به شدت در نوسان است. عملکرد کمپین شما به دلیل عوامل زیادی مانند فصلی بودن، رقابت و تغییرات در رفتار کاربر می تواند نوسان داشته باشد. سعی کنید اطلاعات بینش حراج و سهم برداشت جستجو و سابقه تغییرات کمپین خود را بررسی کنید تا ببینید چه ناهنجاری هایی را مشاهده می کنید.

مقایسه حداکثر کردن تبدیل ها با سایر استراتژی های پیشنهادی Google Ads

به حداکثر رساندن تبدیل ممکن است پیش‌فرض معمول باشد، اما تنها یکی از چندین استراتژی پیشنهادی موجود در Google Ads است. در اینجا نحوه مقایسه آن با برخی از جایگزین ها آمده است:

  • CPC دستی. مناقصه دستی به شما کنترل کامل بر پیشنهادات خود می دهد. با این حال، استفاده از قدرت هوش مصنوعی گوگل برای کسب و کار خود را از دست می دهید. در سال 2025 و بعد از آن، موارد استفاده بسیار کمی برای مناقصه CPC دستی باقی مانده است.
  • به حداکثر رساندن کلیک ها. هدف حداکثر کردن کلیک‌ها این است که تا حد امکان تعداد کلیک‌ها را در بودجه‌تان به دست آورید. این یک استراتژی پیشنهاد قیمت خودکار است، اما یک استراتژی پیشنهاد قیمت هوشمند نیست، به این معنی که به سیگنال‌ها و هوشمندی مشابه در حداکثر تبدیل‌ها دسترسی ندارد. حداکثر کردن کلیک ها برای کمپین های خرید استاندارد و برای تلاش برای افزایش حجم کلیک در کمپین های جدیدتر مفید است.
  • به حداکثر رساندن ارزش تبدیل. حداکثر کردن ارزش تبدیل یک استراتژی پیشنهاد قیمت هوشمند است که به طور مشابه با حداکثر کردن تبدیل کار می کند، اما بر ارزش هر تبدیل تمرکز می کند، نه اینکه آیا تبدیل انجام شده است یا نه. اگر تبدیل‌های شما دارای ارزش‌های متفاوتی هستند – به عنوان مثال، محصولات 10 دلاری و محصولات 100 دلاری می‌فروشید – ممکن است حداکثر ارزش تبدیل گزینه بهتری برای شما باشد.
  • CPA هدف. CPA هدف یک استراتژی قیمت‌گذاری هوشمند است که مانند خواهر بزرگ تبدیل‌ها به حداکثر می‌رسد. به جای اینکه بودجه خود را برای به دست آوردن بیشترین تعداد تبدیل ممکن خرج کنید، روی دستیابی به هزینه به ازای هر خرید متمرکز است. اگر در یک کمپین با حداکثر تبدیل در 30 روز حداقل 30 تبدیل دریافت می کنید و می خواهید عملکرد را تثبیت و مقیاس کنید، ممکن است گزینه بهتری برای شما باشد.

آیا باید از پیشنهاد حداکثر تبدیل استفاده کنید؟

بهترین استراتژی پیشنهاد برای کمپین های تبلیغاتی گوگل شما به اهداف، بودجه و سطح تخصص شما بستگی دارد.

به حداکثر رساندن تبدیل یک نقطه شروع عالی است، به ویژه برای کمپین های جدید و/یا متخصصان جدید PPC.

همانطور که تجربه و داده های بیشتری به دست می آورید، می توانید CPA یا Target ROAS را بررسی کنید تا عملکرد کمپین خود را بهینه سازی و مقیاس بندی کنید.

نویسندگان مشارکت کننده برای ایجاد محتوا برای سرزمین موتورهای جستجو دعوت می شوند و به دلیل تخصص و کمک به جامعه جستجو انتخاب می شوند. همکاران ما تحت نظارت کارکنان تحریریه کار می کنند و مشارکت ها از نظر کیفیت و ارتباط با خوانندگان ما بررسی می شوند. نظراتی که بیان می کنند، نظر خودشان است.

Source link