سلام، علاقه مندان به هوش مصنوعی! من برای به اشتراک گذاشتن یک نوشته کوتاه در مورد Prompts in Generative AI هیجان زده هستم. در این وبلاگ، ما با کاوش در زمینه GenAI و اهمیت آنها شروع خواهیم کرد. علاوه بر این، من شما را از طریق برخی از اصول کلیدی برای ایجاد اعلانهای مؤثر و تأثیرگذار راهنمایی خواهم کرد.
خوب، قبل از شروع بحث فنی، سعی می کنم شما را در مورد اهمیت درک اعلان ها هنگام استفاده از مدل های GenAI متقاعد کنم.
فرض کنید برای پر کردن ماشین خود در یک پمپ بنزین توقف کرده اید و سناریوهای زیر رخ می دهد:
سناریو 1: پیشنهاد ضعیف
تو: بنزین پر کن
مهماندار: معمولی یا سرعت؟
شما: عادی.
متصدی: چقدر؟
شما: 1000 INR
متصدی: چگونه می خواهید پرداخت کنید؟
شما: UPI.
خیلی سوال! دلیلش این است که شما دقیقاً چیزی را که میخواهید با هم ارتباط برقرار نکردهاید. این نمونه ای از اعلان ضعیف به دلیل عدم وضوح است.
سناریو 2: ترغیب موثر
شما: بنزین معمولی را با 1000 INR از طریق UPI پر کنید.
متصدی: متوجه شدم!
واضح و مختصر! اکنون ارتباط (سریع) واضح و مؤثر است. این یک تحریک مؤثر است – بدون سردرگمی، بدون پیگیری
سناریو 3: درخواست بیش از حد
شما: اکتان 87 (بنزین) را با مبلغی معادل 12 دلار پر کنید و من به صورت دیجیتالی با استفاده از یک Unified Payments پرداخت خواهم کرد…