تسلط بر مبادلات تجاری برای مدیریت موثرتر محصول

عکس پروفایل نویسنده

به طور طبیعی ، مسئولیت انتخاب راه حل مناسب با ارزیابی هر جنبه از مشکل و راه حل های احتمالی آن به عهده مدیران محصولات است. در حقیقت ، رایج ترین چالش هایی که مدیران محصولات با آن روبرو هستند با سنگینی معاملات روبرو هستند. شما می توانید یاد بگیرید که چگونه با این معاملات مقابله کنید فقط با در نظر گرفتن چند نکته و داشتن یک فرایند تصمیم گیری ساختاریافته.

مدیران محصولات معمولاً نیاز به ارزیابی مبادلات مربوط به 3 “حوزه” – حوزه فنی ، حوزه تجارت و حوزه های طراحی دارند. تصمیماتی که به یک جنبه علاقه مند هستند ، غالباً جنبه دیگر را به خطر می اندازند.

قبل از بررسی رویکرد م effectiveثر برای مقابله با معاملات در مدیریت محصول ، اجازه دهید چند نکته را مرور کنیم که در هنگام پرداختن به معاملات باید به خاطر بسپاریم.

چند نکته برای یادآوری در مورد معامله به عنوان مدیر محصول

با توجه به این که روند تصمیم گیری به دلیل جنجال و جنجال درهم و برهم است ، شما نمی خواهید یک طرز فکر غلط باعث شود که این کار بیشتر وقت گیر و بی اثر باشد.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید بخاطر بسپارید و باعث بهبود روند تصمیم گیری شما شود:

کمال گرا نباشید

اگر به طور مداوم به حرف کمال گرایانه ذهن خود گوش دهید ، قادر نخواهید بود که در زمینه ای مانند مدیریت محصول یک راه حل مناسب پیدا کنید …