ترکیب هوش مصنوعی و تخصص انسانی: چگونه مدیرعامل/بنیانگذار Smith.ai در تعامل با مشتریان SMB انقلابی ایجاد می کند

1. HackerNoon: شرکت شما در 2 تا 5 کلمه چیست؟

آرون لی: ما پاسخگویی به تماس و چت مبتنی بر هوش مصنوعی را به SMB ارائه می دهیم.

2. چرا اکنون زمان وجود شرکت شما فرا رسیده است؟

فراهم کردن تعامل 24 ساعته و 7 روزه با مشتری، صلاحیت سرنخ و تبدیل بزرگترین مشکل برای SMB بوده است، زیرا آنها زمان و منابع لازم برای انجام آن را ندارند. خدمات سنتی پاسخگویی به تماس تنها می تواند کارهای ساده ای مانند دریافت پیام و جمع آوری اطلاعات تماس را انجام دهد. با پیشرفت‌های فناوری، به‌ویژه هوش مصنوعی و اتوماسیون، Smith.ai برای پاسخگویی به تماس‌ها و گپ زدن با انسان در حلقه برای تشدید، گسترش خدمات برای ادغام با CRM، ارائه کمک‌های زمان‌بندی، جمع‌آوری پرداخت و ارائه خدمات پیشرفته، تکامل یافته است. پشتیبانی مشتری برای مشاغل در هر اندازه، به ویژه SMB ها طراحی شده است.

3. چه چیزی را در تیم خود دوست دارید، و چرا شما کسانی هستید که این مشکل را حل می کنید؟

هوش مصنوعی به سرعت در حال حرکت است، اما در مرحله فعلی، ما باور نداریم که بتواند 100٪ از تماس ها و چت ها را مدیریت کند، زیرا مکالمه انسانی ظریف و پیچیده است. انسان‌ها می‌توانند به راحتی احساسات تماس‌گیرنده را تشخیص دهند، اما اگر هوش مصنوعی فقط به رونویسی نگاه کند، چالش برانگیز است، به عنوان مثال «عالی است» می‌تواند مثبت یا طعنه‌آمیز باشد. ما معتقدیم که گروهی از عوامل آموزش دیده + هوش مصنوعی بسیار تنظیم شده بر اساس …

Source link