تدوین استراتژی های سیگنال دهی بهینه در آزمایشات متقاعدسازی بیزی محدود

چکیده و 1. مقدمه

2. فرمول مسئله

2.1 مدل آزمایش‌های باینری-نتیجه در آزمایش‌های دو فازی

3 آزمایش با نتیجه دودویی در آزمایشات دو مرحله ای و 3.1 آزمایش با غربالگری

3.2 مفروضات و راهبردهای القایی

3.3 محدودیت های ارائه شده توسط آزمایش های فاز دوم

3.4 نسبت متقاعدسازی و ساختار سیگنال دهی بهینه

3.5 مقایسه با راهبردهای متقاعدسازی بیزی کلاسیک

4 آزمایش با نتیجه باینری در کارآزمایی‌های چند مرحله‌ای و 4.1 مدل آزمایش‌های باینری نتیجه در آزمایش‌های چند مرحله‌ای

4.2 آزمایش های تعیین شده در مقابل آزمایش های طراحی شده توسط فرستنده

4.3 مدل چند مرحله ای و متقاعدسازی بیزی کلاسیک و مراجع

2 فرمول مسئله

قبل از اینکه گیرنده اقدام خود را انجام دهد، آزمایشی متشکل از چند مرحله اجرا می شود و نتیجه هر مرحله برای او آشکار می شود. در هر مرحله، یک آزمایش انجام خواهد شد که با توجه به نتایج در مراحل قبلی انتخاب می شود. از این رو، نتایج آزمایش در مراحل قبلی نه تنها بر باور موقت تأثیر می‌گذارد، بلکه بر آزمایش‌های احتمالی (توالی) که پس از آن انجام خواهد شد نیز تأثیر می‌گذارد. در فرستنده ترین تنظیماتی که فرستنده می تواند هر آزمایشی را در هر مرحله بدون هیچ محدودیتی انتخاب کند، مشکل معادل مشکل متقاعدسازی بیزی کلاسیک است…

Source link