تخصص در لینک سازی –

در برایتون، من ایده استفاده از چارچوب EAT را در دستورالعمل های ارزیابی کیفیت گوگل به عنوان یک استراتژی ایجاد لینک معرفی کردم. این ایده این است که در جایی که یکی از ارکان تخصص، اقتدار یا اعتماد از یک صفحه وب گم شده است، اگر بتوانید ستون گمشده را برآورده کنید، می تواند یک “چانه زنی” واقعی برای دریافت پیوند باشد.

در این پست، نحوه استفاده از تخصص خود را برای ایجاد پیوند با کمک به یک صفحه وب (یا سایت) برای نشان دادن “تخصص” بیشتر بررسی خواهیم کرد.

ارائه تخصص آسان تر از افزودن اعتبار یا اعتماد به یک صفحه وب از طرق مختلف است. بسیاری از ما می توانیم در چیزی “متخصص” شویم. امیدواریم این چیزی باشد که ما به عنوان یک کار روزانه انجام می دهیم! برای بسیاری از ما، تخصص همراه با اعتبار است… برای مثال مدرک. گاهی اوقات فقط شرکتی که برای آن کار می کنید کافی است تا شما را از درب عبور دهد… اما شرکتی که در آن کار می کنید شاید بیشتر به اعتبار مربوط باشد تا تخصص. متخصص بودن باعث “اعتماد” یا “اقتدار” نمی شود. در پست‌های آینده استفاده از اینها را برای ساخت لینک پوشش خواهیم داد.

تخصص نیز چیزی است که بسیاری از سایت ها در محتوای خود آرزو می کنند. در حال حاضر، بسیاری از نویسندگان محتوای بی نام و نشان را برای نوشتن کپی ساده و اغلب ماشینی به کار گرفته اند، که سایت هایی که واقعاً به دنبال متخصص هستند، محتوایی خواهند داشت که سال های نوری جلوتر است. اگر در یک موضوع متخصص هستید، باید آن تخصص را در عموم نشان دهید. نام تجاری شخصی شما در تلاش شما برای مشارکت در مقالات در سایت های شخص ثالث بسیار مفید خواهد بود.

اگر به دنبال ارائه محتوای تخصصی به سایت دیگری هستید، اولین کاری که صاحب سایت نامزد انجام می دهد این است که شما را در توییتر یا لینکدین نگاه کند. شما مجبور نیستید به طور کامل با هر شبکه اجتماعی درگیر شوید. اینستاگرام من بد است و TikTok من یک شوخی است. اما من خودم را حفظ می کنم توییتر و پروفایل های لینکدین Majestic کار بسیار خوبی در شناسایی یک متخصص از یک نیز انجام می دهد.

افزونه Majestic Chrome بک لینک‌هایی را برای نمایه LinkedIn Dixon نشان می‌دهد.
از افزونه Majestic Chrome برای بررسی نمایه LinkedIn خود استفاده کنید. آیا شما هنوز یک متخصص هستید؟

فقط با استفاده از افزونه Majestic Chrome، در نمایه LinkedIn من به کسی می گوید که من در (مثلا) حسابداری یا موسیقی متخصص نیستم. اما می توان از من خواست تا چیزی در مورد سئو بگویم. سایر سایت های مطرح در این زمینه به من در زمینه بازاریابی اینترنتی اشاره کرده اند.

درست کردن پروفایل های اجتماعی شما یک مزیت ثانویه دارد. این پروفایل ها حاوی پیوندهایی به وب سایت شما هستند. هنگامی که شما تخصص خود را به آنها ارائه می دهید، وب سایت ها ممکن است به نمایه شما پیوند دهند. حتی اگر آنها به سایت اصلی شما پیوند ندهند، پروفایل های اجتماعی شما پیوند دارند. این بدان معناست که هر چه به عنوان یک متخصص صنعت قابل توجه بهتر شوید، شرکت شما بهتر می شود (حتی اگر آنها را دنبال نکنید).

Majestic ابزارهای قوی تری برای بررسی تخصص در توییتر با ارائه نظارت اجتماعی خود دارد. اما زمانی که به «اقتدار» و ستون‌های احتمالی «اعتماد» نگاه می‌کنیم، بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

وظیفه 2: تخصص خود را نشان دهید. چیزی بنویسید!

اگر چیزی برای صحبت کردن نداشته باشید، پروفایل لینکدین یا توییتر مناسبی نخواهید داشت. قبل از اینکه بتوانید نظرات متخصص را به وب سایت های دیگر اضافه کنید، ابتدا باید نشان دهید که این تخصص را دارید. من معتقدم که یادگیری یک عمر طول می کشد، بنابراین از سال 1999 سعی کردم چیزهای جالبی در مورد سئو بگویم! اما هر سال باید خودم را دوباره اختراع کنم، زیرا افراد بسیار جوان‌تر و اغلب جالب‌تر وارد صحنه می‌شوند و ارزش خود را ثابت می‌کنند! به همین دلیل است که ما پادکست Majestic را “گارد قدیمی در برابر خون جدید” می نامیم. تصور می‌کنم این ترکیب ایده‌های قدیمی و جدید برای هر صنعتی حیاتی است، اما مطمئناً – برای جلب توجه نیازی به “گارد قدیمی” ندارید. شما به یک یا دو ایده جدید خوب نیاز دارید و باید آنها را شیوا توضیح دهید.

چند نمونه استاندارد طلایی می خواهید؟ در مورد گرتا تونبرگ (متولد 2003) برای تغییرات آب و هوایی، یا دشمن او، نائومی سیبت (متولد 2000) که منکر تغییرات آب و هوایی است، چطور؟ یا ملاله یوسف زی (24 ساله، با جایزه صلح نوبل) را بگیرید. اما لازم نیست نمونه‌های تخصص آنقدر عمیق باشند. من دوستی دارم که متخصص بتن است. هیچ کس مانند او اهمیت نوع درست مخلوط شن و سیمان را درک نمی کند… اگر می خواهید در مورد ساختن آسمان خراش ها صحبت کنید، او مرد شما برای انتخاب بتن مناسب است! یا حسابدار رسمی “ریچارد مورفی” کتابی به نام “لذت مالیات” نوشت. اکنون که نشان دهنده تخصص نادر است!

نکته این است که شما باید نشان دهید که چیزی برای گفتن دارید. این می تواند چند مقاله قوی در وبلاگ شرکتی شما یا ارائه SlideShare یا حتی یک کانال YouTube باشد. دلالی کوچک، هدفمند و هدفمند در رسانه های اجتماعی تا حد زیادی پیش می رود. اما سعی کنید از موضوع تخصصی خود دور نشوید. انجام این کار (از آنجایی که من اغلب به هزینه من پی می‌برم) می‌تواند دید مردم شما را کمرنگ کند و بدتر از آن، احتمال بیشتری دارد که در شبکه‌های اجتماعی چیزی بگویید که پشیمان شوید.

وظیفه 3: انتخاب افراد مناسب برای نزدیک شدن

اکنون می توانید نشان دهید که در هر کاری که می خواهید پیوند ایجاد کنید متخصص هستید، باید افراد مناسب را برای ارتباط با آنها پیدا کنید. در یک دنیای عالی، این افراد به شما کمک خواهند کرد. بنابراین باید خود را در معرض پیشنهادات قرار دهید. در اینجا چند ایده وجود دارد:

یک اسلاید در گفتگوهای خود اضافه کنید

اگر به صورت عمومی صحبت می کنید، این احتمال وجود دارد که یکی از مخاطبان شما با ایجاد پیوندی به تخصص شما در وب سایت خود، از آن ها حمایت کند. از این گذشته، آنها از قبل شاهد صحبت شما در مورد موضوع تخصصی خود هستند، درست است؟ بنابراین اکثر ارائه ها دارای یک اسلاید “درباره من” هستند. چرا آن را به اسلاید “چگونه می توانم به شما کمک کنم” تبدیل نمی کنید؟ به شنوندگان اجازه دهید بدانند که شما آماده ارائه نظرات متخصص در وبلاگ شرکتی آنها هستید، البته تا زمانی که در مورد موضوع باشد. اگر یوتیوب کار شما باشد، می‌توانید کاری مشابه انجام دهید. همه در یوتیوب از مردم می خواهند که مشترک شوند، اما شاید یک تماس بهتر برای آنها این باشد که تماس بگیرند و از شما نظر بخواهند تا بتوانند به مقاله ای که می نویسند اضافه کنند؟ پرسیدن!

هارو

Help a Reporter (همچنین به عنوان HARO شناخته می شود) یک مکان محبوب برای سازندگان لینک برای پاتوق کردن است. روزنامه نگاران در یافتن و نوشتن یک داستان خوب عالی هستند، اما داستان های آنها به ندرت در زمینه هایی است که در آن متخصص هستند. اگر قرار است مقاله آنها جدی گرفته شود، آنها کاملاً هوس آن ستون گمشده تخصص را دارند. آنجاست که آنها برای کمک به HARO مراجعه می کنند. شما مدارک خود را بگذارید و با شانس به شما خواهند رسید. با این حال – باید بدانید که این روزنامه‌نگاران هنگام استفاده از این کانال معمولاً با پیشنهادات کمک بمباران می‌شوند. فقط زمانی پاسخ دهید که درخواست مستقیماً مورد توجه قرار گیرد، یا راه‌های دیگری برای دسترسی به این روزنامه‌نگاران پیدا کنید… که به تاکتیک بعدی می‌رسد…

افراد مناسب را ریتویت کنید

برخی از روزنامه نگاران عاشق نوشتن قطعاتی هستند که متخصصان تمام کارهای سخت را برای آنها انجام می دهند. ما از 10 کارشناس در x خواستیم تا نظر خود را در مورد y بیان کنند. این یک فرصت عالی برای پیوند ایجاد می کند. نویسنده باید تخصص خود را در موضوعی نشان دهد که نمی‌تواند فوراً در آن متخصص باشد. از چه کسی می‌پرسند؟ خب، از افرادی که می‌شناختم می‌پرسم احتمالاً مقاله را بازتوییت می‌کنند، فقط به این دلیل که در آن بودند. این ممکن است خودشیفته به نظر برسد، اما ایجاد پیوند از طریق تخصص شما خودشیفته است! در چهره آنها باشید و به آنها اجازه دهید که از شما بخواهند. پیدا کردن نویسندگانی که بخواهند در مورد هر موضوعی متخصص بیاورند، آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. بیایید به بتن برگردیم:

SERP برای

YouTube خود را به صورت جاسازی ارائه دهید

در ارائه من در مورد نحوه خوردن پیوندها، من یک GIF از مردی دارم که یک درخت کریسمس را با دو قمه کوتاه می کند. او خوب است! از بسیاری جهات، افزودن یک ویدیوی کوتاه «چگونگی» به محتوای یک نفر فوراً برای صاحب وب جذاب‌تر است (و کمتر تهدیدکننده) تا اینکه از او بخواهید متن اضافه کند. البته، اگر آنها ویدیوی شما را جاسازی کردند، باید از آنها نیز بخواهید که وب سایت شما را “استناد کنند”. (اگر می توانید به آن کمک کنید کلمه “پیوند” را ذکر نکنید).

به گروه های خصوصی منتخب بپیوندید

من هرگز “ایمیل های ارتباطی” را در مورد لینک بیلدینگ بسیار موثر ندیدم. آنها به عنوان افراد غیر صمیمانه و یک طرفه برخورد می کنند. نشان دادن اینکه با افزودن تخصص خود در هنگام تماس سرد، نمره کیفیت صفحه را بهبود خواهید بخشید، دشوار است. با این حال، شرکت در گروه های بسته می تواند بسیار قدرتمند باشد.

فیس بوک و واتس اپ برای من برجسته هستند. گروه‌های واتس‌اپ معمولاً از کنفرانس‌ها بیرون می‌آیند. مراقب باشید و درگیر بمانید. سپس وقتی می بینید که افراد محتوای خود را تبلیغ می کنند، ببینید آیا مطالبی برای کمک به آنها و ارتقای محتوای آنها دارید یا خیر.

همچنین می‌توانید در بسیاری از این گروه‌ها، تخصص خود را آشکارا بیان کنید (یا آن را با کمک به افراد نشان دهید) و بپرسید که آیا می‌توانید به اعتبار بخشیدن به محتوای سایت‌های افراد کمک کنید. نحوه درخواست شما باید مراقب باشد – اما شما در یک گروه خصوصی هستید، بنابراین امیدواریم درخواست آشکار شما برای قرار دادن محتوا در وب سایت شخص دیگری در حوزه عمومی نباشد!

متخصص بودن به شما دلیلی برای دریافت لینک می دهد، به ویژه در صفحاتی که ممکن است بسیار خوب باشند، اما فاقد یک نقل قول یا دیدگاه “کارشناس” هستند. برای شروع به بهره برداری از این فرصت به عنوان یک فرصت لینک سازی، ابتدا باید تخصص خود را به صورت آنلاین از طریق پست های وبلاگ و پروفایل های رسانه های اجتماعی خود نشان دهید.

هنگام تلاش برای یافتن مکان های مناسب برای افزودن تخصص خود، سعی کنید رویکردهای جدیدتری نسبت به ایمیل های سرد داشته باشید. با کمی نبوغ، می توانید رویکردهای بسیار جذاب تری ایجاد کنید.

و فراموش نکنید، می توانید نگاهی به نحوه استفاده از EAT به عنوان یک استراتژی لینک سازی از سخنرانی اخیر من در برایتون بیندازید.

آخرین پست های دیکسون جونز (همه را ببین)