تخته سنگ و کد – در کلاس دیجیتال

نویسندگان:

(1) Florian Gnadlinger ، دانشکده علوم کامپیوتر ، ارتباطات و اقتصاد ، دانشگاه علوم کاربردی برلین ، آلمان ؛

(2) سیمون کریگلشتاین ، دانشکده انفورماتیک ، دانشگاه ماساریک ، جمهوری چک.

چکیده و 1 مقدمه

2 پس زمینه

3 متد و نتیجه

4 بحث

5 نتیجه گیری و منابع

چکیده: این سهم توجه به پیامدهای مرتبط با تصمیمات طراحی متاآرکه برای سیستم های تدریس هوشمند در زمینه ارزیابی های سازنده توجه می کند. به عنوان اولین نتیجه برای پرداختن به این موضوع ، این مشارکت یک طراحی سیستم متاآرکه ای را ارائه می دهد که شامل نقش مربیان است.

1 معرفی

با توجه به بررسی ادبیات سیستماتیک مداوم و بررسی های مشابه که قبلاً انجام شده است [1–3]، ما شواهدی را می بینیم که سیستم های تدریس هوشمند از یک دیدگاه مفهومی به روشی جعبه سیاه برای شرکت کنندگان واقعی سناریوهای ارزیابی آموزشی توسعه می یابند.

این امر بر ضرورت بررسی طرح های سیستم ، الگوریتم های به کار رفته و اجرای مفهومی مدلهای روانی آموزشی در سیستم های تدریس هوشمند برای تقویت توضیح و شفافیت برای همه ذینفعان تأکید دارد. اولین قدم برای انجام این کار ، تأمل در سیستم های تدریس هوشمند است …

Source link