تحویل در آخرین مایل: آنچه رهبران صنعت در شرکای راه اندازی به دنبال آن هستند

عکس پروفایل نویسنده

@اوسلراوز لیر

یک شتاب دهنده مستقر در NYC که از راه اندازی های عمودی AI ، بلاکچین ، ابر و داده پشتیبانی می کند

بازیگران اصلی صنعت تحویل – از جمله متصدیان مستقر مانند UPS ، FedEx ، SF Express و DHL – علاقه مندی زیادی در ایجاد روابط عمودی با استارت آپ های متخصص و متخصص در تدارکات و حمل و نقل خودکار و هوشمند نشان داده اند. همگرایی چندین گرایش اصلی انگیزه همکاری ها است:

  1. نگرانی های فوری زیست محیطی و پایداری
  2. افزایش تقاضا برای خدمات سریع تحویل آخرین مایل
  3. افزایش حجم بسته
  4. ناامیدکننده ناکارآمدی و هزینه های مرتبط با آخرین مایل
  5. ظهور تجارت الکترونیکی

استارتاپ هایی که با رهبران صنعت تحویل کار می کنند عمدتا شرکت های نوآوری با محصولات حمل و نقل و تحویل مستقل و هوشمند هستند که می توانند به سرعت در جهت افزایش کارایی ، رسیدگی به چالش های زیست محیطی و لجستیکی صنعت مورد استفاده قرار گیرند و جایگاه محکمی برای غول های صنعت در بازارهای جدید ایجاد کنند. فن آوری های نوظهور. در واقع ، به نظر می رسد استارتاپ هایی با این ویژگی ها بهترین موقعیت را برای جلب توجه صنعت نگهبان قدیمی دارند.

مسیری که در آن صنعت آخرین مایل حرکت می کند برای همکاری های جدید با فناوری چابک مهم به نظر می رسد …