تجزیه و تحلیل و پیاده‌سازی نانوهدف‌گذاری در لینکدین بر اساس Non-Pii در دسترس عموم

نویسندگان:

(1) آنجل مرینو، گروه مهندسی تلماتیک دانشگاه کارلوس سوم مادرید {[email protected]};

(2) خوزه گونزالس-کاباناس، مؤسسه کلان داده UC3M-Santander {[email protected]}

3[email protected]};

(4) روبن کوواس، دپارتمان مهندسی تله‌ماتیک دانشگاه کارلوس سوم مادرید و موسسه داده‌های بزرگ UC3M-Santander {[email protected]}.

چکیده و مقدمه

پس زمینه پلتفرم تبلیغاتی لینکدین

مجموعه داده

روش شناسی

منحصر به فرد بودن کاربر در لینکدین

اثبات مفهوم نانوهدف گیری

بحث

کار مرتبط

ملاحظات اخلاقی و حقوقی

نتیجه گیری، تقدیرنامه و مراجع

ضمیمه

خلاصه

مجموعه ای از ادبیات چندین بار نشان داده است که ترکیب چند مورد اطلاعات غیرشخصی (غیر PII) برای منحصر به فرد کردن یک کاربر در مجموعه داده ای شامل میلیون ها یا حتی صدها میلیون کاربر کافی است. این کار این حوزه تحقیقاتی را گسترش می‌دهد و نشان می‌دهد که ترکیبی از چند ویژگی غیر PII در دسترس عموم می‌تواند توسط شخص ثالث فعال شود تا به‌طور جداگانه کاربر را با پیام‌های بیش‌شخصی‌شده هدف قرار دهد. این مقاله ابتدا روشی را پیاده سازی می کند که نشان می دهد …

Source link